همایش توجیهی مدیران کاروان ها در مکه برگزار شد همایش توجیهی مدیران کاروان ها در مکه برگزار شد همایش توجیهی مدیران کاروان ها در مکه برگزار شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
همایش توجیهی مدیران کاروان ها در مکه برگزار شد همایش توجیهی مدیران کاروان ها در مکه برگزار شد همایش توجیهی مدیران کاروان ها در مکه برگزار شد همایش توجیهی مدیران کاروان ها در مکه برگزار شد همایش توجیهی مدیران کاروان ها در مکه برگزار شد

همایش توجیهی مدیران کاروان ها در مکه برگزار شد

عصر امروز جمعه 21 آبان ماه همایش توجیهی مدیران کاروان های حج تمتع سال 1389 در محل سالن اجتماعات بعثه مقام معظم رهبری در مکه مکرمه برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت الاسلام والمسلمین سید علی قاضی عسکر نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی در ابتدای این همایش با تشکر از زحمات مدیران کاروانها در خدمات رسانی به زائران سرزمین وحی تاکید کرد: در صورت بروز مشکل و یا اتفاق خاص آن را با تدبیر حل کنید و از خود سلب مسئولیت ننمایید.

وی ادامه داد: سعی کنید زائران را با ملاطفت و بکارگیری اخلاق اسلامی قانع کنید.

امیرالحاج ایران خطاب به مدیران کاروانها افزود: راه حل های خود را برای برطرف کردن عیوب به مسئولان بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت ارائه دهید و با حسن سلیقه کارها را به گونه ای به پیش ببرید که مردم از شما راضی باشند.

حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر گفت: در صورتی که مشکلاتی در خصوص موضوع اسکان زائران وجود دارد که واقعا نمی توان آن را حل کرد به صورت کتبی و مستدل به مسئولان مربوطه بعثه و سازمان حج و زیارت گزارش کنید تا انشاءالله در اسرع وقت برطرف شود.

در ادامه این همایش علی لیالی رئیس سازمان حج و زیارت گزارش کوتاهی از انتقال زائران به عربستان سعودی و پروازهای بازگشت ارائه داد و در خصوص ایام تشریق گفت: امسال در عرفات چادرهای کافی در اختیار داریم و در مزدلفه منطقه مفروش شده ای را مهیا کرده ایم و وسایل پذیرایی اعم از آب، چای و غذای بین شب و صبح در اختیار زائران عزیز قرار خواهد گرفت تا پس از نماز صبح با آمادگی جسمی مطلوبی بتوانند تا منا ادامه مسیر دهند.

در ادامه مجيد آخوند زاده مشاور نماینده ولی فقیه و مدیر عملیاتی حج ، درخشان مسئول خیام در عرفات، رضانیا مسئول امداد و قربانی و رضوی مسئول نقل ترددی توضیحاتی را درباره مسئولیت های محوله خود به مدیران کاروانها ارائه دادند.


| شناسه مطلب: 10770







نظرات کاربران