بانوی مسلمان ژاپنی: می‌خواهم قلبم را برای حج آماده کنم بانوی مسلمان ژاپنی: می‌خواهم قلبم را برای حج آماده کنم بانوی مسلمان ژاپنی: می‌خواهم قلبم را برای حج آماده کنم بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
بانوی مسلمان ژاپنی: می‌خواهم قلبم را برای حج آماده کنم بانوی مسلمان ژاپنی: می‌خواهم قلبم را برای حج آماده کنم بانوی مسلمان ژاپنی: می‌خواهم قلبم را برای حج آماده کنم بانوی مسلمان ژاپنی: می‌خواهم قلبم را برای حج آماده کنم بانوی مسلمان ژاپنی: می‌خواهم قلبم را برای حج آماده کنم

بانوی مسلمان ژاپنی: می‌خواهم قلبم را برای حج آماده کنم

یک بانوی مسلمان ژاپنی که برای نخستین بار قصد دارد عازم مکه مکرمه شود، می‌گوید: دوست دارم قلبم را برای انجام مناسک حج آماده کنم.

به گزارش خبرنگار اعزامي خبرگزاري فارس به مكه مكرمه به نقل از الجزيره، خانم ساتيو 63 سال دارد و در حدود 30 سال قبل مسلمان شده است.
وقتي كه ساتيو مسلمان شده است تنها دو مسجد در سراسر ژاپن وجود داشته است.
ساتيو هم‌ اكنون در حال آماده شدن است تا با يك آژانس خدمات حج در ژاپن براي اولين بار به مكه مكرمه مشرف شود.
او همانند بسياري ديگر از مسلمانان ژاپني كه در اين سفر حضور خواهند داشت مشغول مطالعه در مورد حج است.
ساتيو در اين زمينه مي‌گويد: اين سفر مثل يك تعطيلات معمولي نيست. من در حال تلاش هستم تا قلب من براي اين سفر از آمادگي برخوردار شود.
اين مسلمان ژاپني ادامه مي‌دهد: من بايد ياد بگيرم كه مناسك حج را چگونه به طرز صحيحي انجام بدهم و براي همين هر روز در زمينه حج كتاب مي‌خوانم.
ساتيو مي‌گويد: دوست دارم قبل از آغاز سفر به حج معلوماتم را در اين زمينه تا جايي كه امكان دارد، افزايش دهم.
اين بانوي مسلمان ژاپني تصريح مي‌كند: اين سفر ممكن است آخرين سفر حج من باشد تا من بتوانم با زندگي پيامبر اسلام(ص) و اصحابش آشنا شوم.


| شناسه مطلب: 10785







نظرات کاربران