احمدی نژاد: همه دور کعبه می‌چرخند و کعبه به دور امام (ع) احمدی نژاد: همه دور کعبه می‌چرخند و کعبه به دور امام (ع) احمدی نژاد: همه دور کعبه می‌چرخند و کعبه به دور امام (ع) بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
احمدی نژاد: همه دور کعبه می‌چرخند و کعبه به دور امام (ع) احمدی نژاد: همه دور کعبه می‌چرخند و کعبه به دور امام (ع) احمدی نژاد: همه دور کعبه می‌چرخند و کعبه به دور امام (ع) احمدی نژاد: همه دور کعبه می‌چرخند و کعبه به دور امام (ع) احمدی نژاد: همه دور کعبه می‌چرخند و کعبه به دور امام (ع)

احمدی نژاد: همه دور کعبه می‌چرخند و کعبه به دور امام (ع)

دکتر محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهوری اسلامی ایران : همه هستی برای امام است که اصلاً کعبه بدون امام معنا ندارد. همه دور کعبه می‌چرخند و کعبه به دور امام. مسیر رسیدن به خدا امام است. امام هم راه است هم مقصد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج ،  دکتر محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهوری اسلامی ایران صبح امروز پنجشنبه در جلسه با مدیران استان قزوین که در محل فرهنگسرای شهید رجایی این استان برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: امروز جمهوری اسلامی ایران آرزوی همه انبیاء و اولیا در طول تاریخ بوده است، همه زحمت کشیدند و مجاهدت کردند تا چنین شرایطی در دنیا اتفاق بیافتد که البته این شرایط خود مقدمه اتفاق بزرگتری است.

وی

در بخش دیگری از سخنانش به ارزش وجودی امام در جامعه اشاره کرد و افزود: همه دین و همه عالم خلاصه در یک کلمه است که آن کلمه هم امام است. همه هستی برای امام است که اصلاً کعبه بدون امام معنا ندارد. همه دور کعبه می‌چرخند و کعبه به دور امام. مسیر رسیدن به خدا امام است. امام هم راه است هم مقصد.

احمدی نژاد با بیان اینکه ما معتقدیم که انقلاب اسلامی یک گام در ادامه و امتداد گامهای انبیای الهی و مقدمه‌ای برای گامهای بعدی برای پیوستن بشریت به امام است، گفت: بوی عطر امام در عالم پیچیده است و جهان به سرعت وارد مرحله‌ای می‌شود که تنها راه خود را اتصال به امام بداند.

وی در پایان خطاب به مدیران استان قزوین گفت: بنابراین طوری کار کنید که هر وقت امام آمد ما را در موضع خود ابقا کند.


| شناسه مطلب: 10789







نظرات کاربران