ابداعات یکی از کاروان های ایرانی در سرزمین وحی ابداعات یکی از کاروان های ایرانی در سرزمین وحی ابداعات یکی از کاروان های ایرانی در سرزمین وحی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
ابداعات یکی از کاروان های ایرانی در سرزمین وحی ابداعات یکی از کاروان های ایرانی در سرزمین وحی ابداعات یکی از کاروان های ایرانی در سرزمین وحی ابداعات یکی از کاروان های ایرانی در سرزمین وحی ابداعات یکی از کاروان های ایرانی در سرزمین وحی

ابداعات یکی از کاروان های ایرانی در سرزمین وحی

کاروان حج تمتع استان هرمزگان طی حضور در عربستان به ابداعات و اقدامات جدیدی دست زده است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از ايكنا، در يكی از اين ابداعات، كميته بهداشت، سلامت و همياران جوان زائر در كاروان حج تمتع استان هرمزگان تشكيل شد.

كاروان حج تمتع استان هرمزگان همچنين به مناسبت جشن ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) مراسمی را در هتل ابراج الزهرا مكه مكرمه برگزار و به زوج هايی كه همنام حضرت علی(ع) و فاطمه(س) بودند هدايايی اهدا كرد.

همچنين از سوی اين كاروان به يك نفر از زائران اهل سنت كه در چند روز اخير به مذهب تشيع تشرف پيدا كرده نيز هديه‌ای داده شد و يك نفر از زائران اين كاروان مبلغ پنج ميليون تومان به عنوان وليمه پايان سفر به حساب انجمن حمايت از زندانيان واريز كرد.

اين كاروان همچنين كميته بهداشت، سلامت و هميار جوان زائر را تشكيل داده تا مسئوليت اعمال هر يك از زائران مسن و ويلچری بر عهده اين كميته قرار گيرد.

برگزاری يادواره شهدای استان در نمايشگاه نقاشی فرزندان و دانش‌آموزان زائران در قالب 200 عنوان با موضوع حج و عبادت از ديگر برنامه های اين كاروان در موسم حج است.


| شناسه مطلب: 10820







نظرات کاربران