ایران در اعزام زائران به عتبات عالیات تجدید‌نظر می‌کند ایران در اعزام زائران به عتبات عالیات تجدید‌نظر می‌کند ایران در اعزام زائران به عتبات عالیات تجدید‌نظر می‌کند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
ایران در اعزام زائران به عتبات عالیات تجدید‌نظر می‌کند ایران در اعزام زائران به عتبات عالیات تجدید‌نظر می‌کند ایران در اعزام زائران به عتبات عالیات تجدید‌نظر می‌کند ایران در اعزام زائران به عتبات عالیات تجدید‌نظر می‌کند ایران در اعزام زائران به عتبات عالیات تجدید‌نظر می‌کند

ایران در اعزام زائران به عتبات عالیات تجدید‌نظر می‌کند

امیرالحاج ایران گفت: اگر عراق امنیت زائران را به طور کاملا نهادینه تامین نکند ایران در اعزام زائران به عتبات عالیات تجدید‌نظر خواهد کرد.

حجت الاسلام و المسلمين سيدعلی قاضی عسكر در گفتگويی خبری درباره عمل تروريستی اخير اتفاق افتاده در كربلای معلی ضمن ابراز تأسف و تسليت خدمت خانواده شهدای اين واقعه و آرزوی بهبود مجروحان اين حادثه، گفت: اين حركت نشان از عمق كينه استكبار نسبت به اسلام دارد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از ايكنا، حجت الاسلام و المسلمين سيدعلی قاضی عسكر در گفتگويی خبری درباره عمل تروريستی اخير اتفاق افتاده در كربلای معلی ضمن ابراز تأسف و تسليت خدمت خانواده شهدای اين واقعه و آرزوی بهبود مجروحان اين حادثه، گفت: اين حركت نشان از عمق كينه استكبار نسبت به اسلام دارد.

اميرالحاج ايران افزود: اين افراد به عنوان زيارت عتبات عاليات به عراق رفته بودند ، در عين حال دشمن برای چنين افرادی برنامه ريزی می كند و با اينگونه بمب گذاری ها افراد را به شهادت می رساند.

وی هدف از انجام چنين كارهايی را ايجاد اخلال در اقتدار عراق عنوان كرد و گفت: هدف از اين كار اين است كه اقتدار عراق متزلزل شود؛ چون اكثريت عراق شيعه است و اين كشور از نظر منابع نفتی، كشاورزی و گردشگردی كشور با استعداد و غنی است.

حجت الاسلام و المسلمين قاضی عسكر عنوان كرد: با اين وجود حزب الله در لبنان اقتدار يافته است، ايران هم كه مقتدرانه حضور دارد و اگر عراق هم به عنوان يك كشور شيعی اقتدار كامل بيابد ديگر نفوذ شيعه در جهان برای استكبار جهانی قابل كنترل نخواهد بود.

سرپرست حجاج ايرانی اظهار كرد: اين در حالی است كه ما قصد خيرخواهی نسبت به ديگر كشورها داريم مانند مسئله بوسنی، فلسطين و پاكستان كه اكثرشان سنی هستند ولی ما باز هم به آنها كمك و خدمت كرديم و برای ما مسئله شيعه و سنی مطرح نيست بلكه مهم برای ما حفظ اسلام است و استكبار از اين مسئله جلوگيری می كند.

نماينده ولی فقيه در امور حج و زيارت در پايان سخنان خود ابراز اميدواری كرد كه نخبگان و دولتمردان عراق با اقتدار مستقر شوند و دولت خود را استوار كنند تا امنيت كامل در كشورشان حاكم شود، و تأكيد كرد: اگر عراق چنين كاری انجام ندهد و امنيت را برقرار نكند طبيعتا ما در مسئله اعزام زوار به اين كشور تجديد نظر خواهيم كرد.


| شناسه مطلب: 10846







نظرات کاربران