همایش طلایه داران وحدت تا ساعاتی دیگر در بعثه مقام معظم رهبری در مکه برگزار می شود همایش طلایه داران وحدت تا ساعاتی دیگر در بعثه مقام معظم رهبری در مکه برگزار می شود همایش طلایه داران وحدت تا ساعاتی دیگر در بعثه مقام معظم رهبری در مکه برگزار می شود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
همایش طلایه داران وحدت تا ساعاتی دیگر در بعثه مقام معظم رهبری در مکه برگزار می شود همایش طلایه داران وحدت تا ساعاتی دیگر در بعثه مقام معظم رهبری در مکه برگزار می شود همایش طلایه داران وحدت تا ساعاتی دیگر در بعثه مقام معظم رهبری در مکه برگزار می شود همایش طلایه داران وحدت تا ساعاتی دیگر در بعثه مقام معظم رهبری در مکه برگزار می شود همایش طلایه داران وحدت تا ساعاتی دیگر در بعثه مقام معظم رهبری در مکه برگزار می شود

همایش طلایه داران وحدت تا ساعاتی دیگر در بعثه مقام معظم رهبری در مکه برگزار می شود

مدیرکل اهل سنت معاون امور فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری در پی برگزاری همایش «طلایه داران وحدت» در مکه مکرمه هدف از این همایش را تجدید بیعت اهل سنت با مقام معظم رهبری عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج به مكه مكرمه، حجت الاسلام و المسلمين عطاران، مديركل اهل سنت معاونت امور فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری، ضمن بيان اين مطلب گفت: هدف از برگزاری همايش «طلايه داران وحدت» تجديد بيعت اهل سنت ايران اسلامی با رهبر معظم انقلاب و ديدار با نماينده ولی فقيه در امور حج و زيارت است.

عطاران افزود: برگزاری اين همايش بازخورد خوبی را برای ما به همراه داشته است و اعلانی است به جهانيان كه اهل سنت در ايران تحت فشار نيستند بلكه خيلی آزادانه فعاليت می كنند و حضور دارند.

مديركل اهل سنت معاون امور فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری درباره چگونگی برگزاری اين همايش گفت: اين همايش امروز ، 18 آبان ماه از ساعت 9 تا 12 با حضور قريب به دوهزار نفر از مديران و زائران اهل سنت ايرانی حاضر در حج تمتع امسال برگزار می شود.

حجت الاسلام عطاران در ادامه افزود: اين همايش با قرائت آياتی از كلام الله مجيد توسط يكی از قراء بين المللی كشورمان شروع شده و بنده ارائه گزارشی خواهم داشت. در ادامه مولوی اسحاق مدنی سخنرانی دارد و سپس حجت الاسلام قاضی عسكر سخنرانی می كند پس از آن برنامه تواشيح اجرا خواهد شد و در پی آن جباری نماينده اهل سنت در مجلس شورای اسلامی سخنرانی خواهد كرد.

وی سخنرانی معاون فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری، سخنرانی ماموستا مصطفوی، قرائت مناجات نامه و سخنرانی يكی از علمای تركمن صحرايی را ديگر برنامه های اين همايش عنوان كرد.


| شناسه مطلب: 10848







نظرات کاربران