بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله

"سفری به مقصد تو" را از شبکه جهانی صدای آشنا بشنوید

در طول سفر این گروه رادیویی به مکه و مدینه، افکت ها و صدای محیط های مختلف هر مکان، توسط آنها ضبط شده، که این اصوات به منظور ایجاد فضایی متناسب برای برقرای ارتباط شنیداری مناسب مخاطب، در خلال برنامه پخش خواهد شد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج  به نقل از روابط عمومي و امورمخاطبان شبکه جهاني صداي آشنا، "سفري به مقصد تو" با ساختاري مستند گزارشي، سفر يک گروه برنامه ساز راديويي به سرزمين وحي را روايت خواهد کرد. در اين برنامه يکي از افراد گروه راوي لحظه ي سفر خواهد بود و احساسات گروه در هر مکاني را در قالب گفتار بيان کرده است.

در طول سفر اين گروه راديويي به مکه و مدينه، افکت ها و صداي محيط هاي مختلف هر مکان، توسط آنها ضبط شده، که اين اصوات به منظور ايجاد فضايي متناسب براي برقراي ارتباط شنيداري مناسب مخاطب، در خلال برنامه پخش خواهد شد.

گفت و گو با زائران، بحث هاي مذهبي روحاني? همراه کاروان درباره احکام حج، زيارت حمزه، و ...، مکمل ويژه برنامه "سفري به مقصد تو" خواهد بود.

عباس پيري سردبير و تهيه کننده، فرهاد اصلاني راوي، و بهروز رضوي گوينده، در اين ويژه برنامه همراه شما هستند.

"سفري به مقصد تو" را از روز بيستم آبان به مدت يک هفته از کانال اروپا ساعت 19:00 به وقت تهران برابر با ساعت 15:30 به وقت گرينويچ، از کانال آمريکا ساعت 23:30 به وقت تهران برابر با ساعت 20:00 به وقت گرينويچ، و از کانال آسيا و اقيانوسيه ساعت 04:30 به وقت تهران برابر با ساعت 01:00 به وقت گرينويچ از شبکه جهاني صداي آشنا بشنويد.

نشاني وب سايت شبکه جهاني صداي آشنا sedayeashna.ir

شماره تماس روابط عمومي 22164131 ، 22652327


| شناسه مطلب: 10851







نظرات کاربران