فتوای مقام معظم رهبری توطئه دشمنان را خنثی کرد فتوای مقام معظم رهبری توطئه دشمنان را خنثی کرد فتوای مقام معظم رهبری توطئه دشمنان را خنثی کرد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
فتوای مقام معظم رهبری توطئه دشمنان را خنثی کرد فتوای مقام معظم رهبری توطئه دشمنان را خنثی کرد فتوای مقام معظم رهبری توطئه دشمنان را خنثی کرد فتوای مقام معظم رهبری توطئه دشمنان را خنثی کرد فتوای مقام معظم رهبری توطئه دشمنان را خنثی کرد

فتوای مقام معظم رهبری توطئه دشمنان را خنثی کرد

مدرس حوزه علمیه اهل سنت حامد قره تپه گفت: فتوای اخیر مقام معظم رهبری در خصوص عدم اهانت به مقدسات، توطئه دشمنان را خنثی کرد.

عبدالجبار آخوند ميرآبي در گفتگوي اختصاصي با خبرنگار اعزامي خبرگزاري فارس به مكه مكرمه گفت: مقام معظم رهبري به عنوان فصل الخطاب با فتواي اخيرشان در خصوص عدم توهين به مقدسات يكي از بزرگترين توطئه هاي دشمنان را خنثي كردند.

وي با بيان اينكه دل هر مسلماني از اين فتوا به وجد آمد گفت: اگر فتواي ايشان نبود فتنه بزرگي دامن اسلام را مي گرفت.

روحاني كاروان 38002 بندرتركمن در اين زمينه گفت: علما و بزرگان اهل تسنن نيز از اين فتوا حمايت كرده و زمينه ايجاد وحدت بيشتر بين فرق اسلامي فراهم شد.

ميرآبي در ادامه با بيان اينكه حج معنويت را در مسلمانان تقويت مي كند گفت: مسلمانان بايد در موسم حج وحدت عملي و علمي خود را به نمايش بگذارند.

وي با بيان اينكه حج بايد به دور از ظواهر شكلي صرف باشد گفت: حج نمايش قدرت اسلام و مسلمانان است، اگر مسلمانان يد واحد باشند هيچ قدرتي نمي تواند بر آنها چيره شود.

مدرس حوزه علميه اهل سنت حامد قره تپه همچنين به آتش زدن قرآن توسط يك كشيش آمريكايي اشاره كرد و گفت: اينگونه اعمال از عصبانيت دشمنان اسلام نشات مي گيرد وقتي آنان مي بينند در جهان استقبال از دين مبين اسلام روز به روز بيشتر مي شود بر حقارت خود بيشتر پي مي برند.

وي افزود: استكبار امروزه به اين مهم رسيده است كه قرآن عامل وحدت مسلمانان است پس به هر نحوي مي خواهد آن را از جامعه اسلامي بگيرد كه هيچگاه به اين هدف شوم خود نخواهند رسيد.

ميرآبي گفت: مسلمانان بايد آگاه و هوشيار باشند، دشمنان روزي كاريكاتور پيامبر عظيم الشان اسلام را طراحي مي كنند و روزي قرآن را به آتش مي كشند.

وي افزود: تنها راه مقابله با اين شيطنت ها وحدت است ولاغير.


| شناسه مطلب: 10865







نظرات کاربران