تفرقه شعار کسانی است که با وحدت، منافعشان به خطر می‌افتد تفرقه شعار کسانی است که با وحدت، منافعشان به خطر می‌افتد تفرقه شعار کسانی است که با وحدت، منافعشان به خطر می‌افتد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تفرقه شعار کسانی است که با وحدت، منافعشان به خطر می‌افتد تفرقه شعار کسانی است که با وحدت، منافعشان به خطر می‌افتد تفرقه شعار کسانی است که با وحدت، منافعشان به خطر می‌افتد تفرقه شعار کسانی است که با وحدت، منافعشان به خطر می‌افتد تفرقه شعار کسانی است که با وحدت، منافعشان به خطر می‌افتد

تفرقه شعار کسانی است که با وحدت، منافعشان به خطر می‌افتد

رابط روحانیون بعثه مقام معظم رهبری گفت: تفرقه شعار کسانی است که با وحدت منافعشان به خطر می‌افتد.

حجت الاسلام والمسلمين كريم كشكولي در گفتگوي اختصاصي با خبرنگار اعزامي خبرگزاري فارس به مكه مكرمه گفت: در موسم حج تمام تعينات كنار مي رود و شخص زائر در ميقات به دنبال گمشده خود كه همانا خداوند است مي گردد و اين ملاك خوبي است براي وحدت.
وي گفت: در اين ميان كساني وجود دارند كه به دنبال تفرقه هستند چرا كه وحدت با منافع آنان سازگاري ندارد.

وي در ادامه با اشاره به فتواي مقام معظم رهبري در خصوص عدم اهانت به مقدسات گفت: امروز دشمنان اسلام به ويژه رژيم صهيونيستي با ترفندهاي مختلف سعي در ايجاد انشقاق بين امت اسلام دارد اما هوشياري رهبري توطئه هاي آنان را نقش بر آب ساخته است.

كشكولي توهين به مقدسات را از جمله توطئه هاي دشمنان براي ايجاد تفرقه بين مسلمانان ذكر كرد و گفت: قطعا هرگونه حركتي كه موجب تفرقه بين مسلمانان و ايجاد حس بدبيني شود حركتي حساب شده از سوي دشمنان است.

رابط روحانيون بعثه مقام معظم رهبري به قرآن سوزي توسط يك كشيش آمريكايي اشاره كرد و گفت: دشمنان يك روز با كاريكاتور به نبي مكرم اسلام جسارت مي كنند و يك روز با نوشتن كتاب آيات شيطاني سعي دارند تا به مقدسات اسلامي حمله كنند.

وي گفت: قرآن سوزي يكي ديگر از سناريوهاي سفارش شده دشمنان است.

كشكولي در اين زمينه خاطر نشان ساخت: به خواست خداوند اين سناريوي دشمنان به نفع مسلمانان تمام شد چراكه امت اسلام يكپارچه به صحنه آمد و با تظاهرات گسترده اين عمل ننگين را محكوم كرد.

وي گفت: اين مسئله و موارد مشابه باعث مي شود كه ارتباط با قرآن در آمريكا و اروپا به بالاترين حد خود برسد به طوري كه حتي غيرمسلمان ها هم در ارتباط با اين كتاب مقدس بتوانند بهره هاي خود را ببرند.


| شناسه مطلب: 10878







نظرات کاربران