بیمارستان های هلال احمر در مکه و مدینه آماده ارایه خدمات به زایران ایرانی هستند بیمارستان های هلال احمر در مکه و مدینه آماده ارایه خدمات به زایران ایرانی هستند بیمارستان های هلال احمر در مکه و مدینه آماده ارایه خدمات به زایران ایرانی هستند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
بیمارستان های هلال احمر در مکه و مدینه آماده ارایه خدمات به زایران ایرانی هستند بیمارستان های هلال احمر در مکه و مدینه آماده ارایه خدمات به زایران ایرانی هستند بیمارستان های هلال احمر در مکه و مدینه آماده ارایه خدمات به زایران ایرانی هستند بیمارستان های هلال احمر در مکه و مدینه آماده ارایه خدمات به زایران ایرانی هستند بیمارستان های هلال احمر در مکه و مدینه آماده ارایه خدمات به زایران ایرانی هستند

بیمارستان های هلال احمر در مکه و مدینه آماده ارایه خدمات به زایران ایرانی هستند

رییس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر با بیان اینکه عملیات انتقال زایران ایرانی تا چند روز دیگر به پایان می رسد ، گفت: بیمارستان ها و کلینیک های هلال احمر در مکه و مدینه آماده ارایه خدمات مورد نیاز زایران ایرانی بیت ا... الحرام هستند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج ، "سيد علي رياض" گفت : در بيمارستان هاي مكه و مدينه، حدود 350 نفر شامل پزشك عمومي، پرستار، بهداشت كار، پزشك متخصص و ... فعاليت دارند.

<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

وي افزود: اكنون مديران و پزشكان و ساير عوامل در بيمارستان هاي مكه و مدينه مستقر شده اند و مشكلي در خدمت رساني به زايران وجود ندارد.

 

رييس مركز پزشكي حج و زيارت هلال احمر با بيان اينكه امسال 650 پزشك كاروان نيز به حج اعزام خواهند شد، اضافه كرد: در هر كاروان، يك پزشك وجود دارد و زايران بايد در تمامي مسايل بهداشتي و پزشكي با پزشك كاروان مشورت كنند.

 

رياض همچنين از ايجاد سه پست سيار پزشكي در مكه و مدينه خبر داد و گفت: پايگاههاي سيار مركز پزشكي در مزدلفه و مساجد شجره و جحفه بر پا خواهد شد.

 

نماينده ويژه رييس جمهوري در شوراي عالي هلال احمر تصريح كرد پايگاههاي سيار مركز از يك آمبولانس بزرگ تشكيل شده است كه خدمات اورژانسي را به زايران ايراني ارايه مي كند.

 

رييس مركز پزشكي حج و زيارت هلال احمر به ارسال دارو و تجهيزات مورد نياز بيمارستان هاي هلال احمر در مكه و مدينه اشاره كرد و افزود: امسال براي تامين دارو و تجهيزات بيمارستان هاي مكه و مدينه، 75 تن دارو و تجهيزات ارسال شده است.

 

 

 

اخبار مرتبط:  

 

خدمات ويژه اي در حج امسال براي زائران مسن تدارك ديده شده است  

 

گزارش - آنچه راهیان سر‌زمین وحی باید بدانند

 

توصيه‌هاي مركز پزشكي حج و زيارت به حجاج  

 

توصیه وزیر بهداشت به زائران حج تمتع

 

عدم اجبار واکسن آنفلوانزا برای زائران حج تمتع

 

در حج امسال جوانان خدمت گزاران زائران سالمند خواهند بود  

 

پزشكان حرفه اي، سلامت زائران را تضمين مي كنند  

 

بهداشتي «حلق» كنيد  

 

6 كيف بهداشتي و فرهنگي امسال به حجاج اهدا مي‌شود

 

مشاوره زنان زائر با پزشك متخصص ضرورتي انكارناپذير  

 

رييس هيات پزشكي حج و زيارت: هشدار جدي درباره بيماري هاي واگيردار در حج وجود ندارد  

 

به سلامت عازم حج شويد  

 

 


| شناسه مطلب: 10913







نظرات کاربران