خرید و فروش فیش های حج نوعی کلاهبرداری است خرید و فروش فیش های حج نوعی کلاهبرداری است خرید و فروش فیش های حج نوعی کلاهبرداری است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
خرید و فروش فیش های حج نوعی کلاهبرداری است خرید و فروش فیش های حج نوعی کلاهبرداری است خرید و فروش فیش های حج نوعی کلاهبرداری است خرید و فروش فیش های حج نوعی کلاهبرداری است خرید و فروش فیش های حج نوعی کلاهبرداری است

خرید و فروش فیش های حج نوعی کلاهبرداری است

دادستان عمومی و انقلاب مشهد گفت: برخی از فعالیت‌های دلالان خرید و فروش فیش‌های حج از مصادیق کلاهبرداری به حساب می‌آید و از این رو دادستانی به لحاظ پیشگیری از وقوع جرم به این موضوع ورود پیدا کرده است.

محمود ذوقي امروز با اعلام اين مطلب در گفت و گو با خبرنگار فارس در مشهد افزود: حج و زيارت اصلي‌ترين متولي است و هر كجا فعاليتي در اين خصوص ببيند مي‌تواند به دادستاني گزارش دهد تا ما نيز براساس قانون با افراد متخلف برخورد كنيم.
وي اضافه كرد: به محض اينكه حج و زيارت و يا نيروي انتظامي گزارشي به دادستاني مبني بر فعاليت غير قانوني اين افراد ارائه كنند ما نيز وارد عمل شده و با افراد متخلف برخورد مي‌كنيم.
دادستان عمومي و انقلاب مشهد يادآور شد: چندي پيش حج و زيارت استان در گزارشي مكتوب به دادستاني مشهد از فعاليت فردي در اين حوزه خبر داد كه دفتر اصلي وي در تهران داير بود اما در مشهد نيز نمايندگي داشت كه بلافاصله بعد از ارائه گزارش از سوي حج و زيارت دادستاني وارد عمل شده و دفتر اين فرد در مشهد پلمب و از ادامه فعاليت او جلوگيري به عمل آمد.
ذوقي خاطرنشان كرد: دادستاني مشهد در خصوص اين گونه موارد حساسيت دارد و به محض ارائه گزارش از سوي پليس و يا حج و زيارت به طور حتم با دلالان خريد و فروش فيش‌هاي حج برخورد مي‌شود.


| شناسه مطلب: 10919







نظرات کاربران