بازدید رئیس سازمان حج و زیارت از مناطق 2 و 3 مدینه منوره بازدید رئیس سازمان حج و زیارت از مناطق 2 و 3 مدینه منوره بازدید رئیس سازمان حج و زیارت از مناطق 2 و 3 مدینه منوره بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
بازدید رئیس سازمان حج و زیارت از مناطق 2 و 3 مدینه منوره بازدید رئیس سازمان حج و زیارت از مناطق 2 و 3 مدینه منوره بازدید رئیس سازمان حج و زیارت از مناطق 2 و 3 مدینه منوره بازدید رئیس سازمان حج و زیارت از مناطق 2 و 3 مدینه منوره بازدید رئیس سازمان حج و زیارت از مناطق 2 و 3 مدینه منوره

بازدید رئیس سازمان حج و زیارت از مناطق 2 و 3 مدینه منوره

علی لیالی در این بازدید در جمع مدیران کاروان ها حاضر شد و طی بیاناتی از زحمات و خدمات مدیران کاروان ها به زائران بیت الله الحرام تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش حج نیوز از مکه مکرمه، علي لیالی در این بازدید در جمع مدیران کاروان ها حاضر شد و طی بیاناتی از زحمات و خدمات مدیران کاروان ها به زائران بیت الله الحرام تشکر و قدردانی کرد.

 معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه افزود: ستاد ها و مدیران کاروان ها لازم و ملزوم هم و بازوی اجرایی عملیات عظیم حج هستند.

وی سفارش کرد، مدیران کاروان ها باید کاروان های خود را منظم و با آرامش اداره کنند تا به زائران عزیز هیچ استرسی وارد نشود. در این بازدید مسعود مجردی رئیس ستاد مدینه منوره آقای لیالی را همراهی می کردند.


| شناسه مطلب: 10923







نظرات کاربران