ارسال توصیه های پزشکی از طریق SMS به حجاج ارسال توصیه های پزشکی از طریق SMS به حجاج ارسال توصیه های پزشکی از طریق SMS به حجاج بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
ارسال توصیه های پزشکی از طریق SMS به حجاج ارسال توصیه های پزشکی از طریق SMS به حجاج ارسال توصیه های پزشکی از طریق SMS به حجاج ارسال توصیه های پزشکی از طریق SMS به حجاج ارسال توصیه های پزشکی از طریق SMS به حجاج

ارسال توصیه های پزشکی از طریق SMS به حجاج

مدیر کل آموزش و پژوهش مرکز پزشکی حج و زیارت در مدینه گفت: امسال در یک طرح ابتکاری توصیه های پزشکی از طریق SMS به زائران بیت الله الحرام ارسال شد.

وليد دنده‌بر در گفتگوي اختصاصي با خبرنگار اعزامي خبرگزاري فارس به مدينه منوره گفت: به مناسبت موسم حج سال جديد و به منظور بالا بردن كيفيت كارها 16 برنامه آموزشي تهيه و تدارك ديده شد.
وي گفت: پس از تهيه اين برنامه ها، با همكاري رسانه ملي برنامه هاي مذكور قبل از اخبار ساعت 21 و اخبار 14 شبكه اول پخش شد.
وي با اشاره به ديگر برنامه هاي مديريت آموزش و پژوهش مركز پزشكي حج و زيارت در مدينه گفت: شركت پزشكان در برنامه هاي زنده شبكه هاي 1و2و3 ، پخش 20 برنامه آموزشي در راديو سلامت، ارسال توصيه هاي پزشكي از طريق SMS به حجاج و ... از جمله برنامه هايي بوده است كه امسال در اين مديريت به اجرا گذاشته شده است.
مدير كل آموزش و پژوهش مركز پزشكي حج و زيارت در مدينه در خاتمه خاطر نشان ساخت: تهيه بروشورهاي مصور، تهيه دفترچه هاي سلامت زائران، برگزاري مسابقه با مفاهيم بهداشتي بين زائران، تهيه دفتر راهنماي پزشكان كاروان ها و ... از جمله ديگر فعاليت هاي معاونت آموزش و پژوهش مركز پزشكي حج و زيارت است.


| شناسه مطلب: 10939







نظرات کاربران