همسفر آسمانی ابتکار یک کاروان خرم آبادی همسفر آسمانی ابتکار یک کاروان خرم آبادی همسفر آسمانی ابتکار یک کاروان خرم آبادی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
همسفر آسمانی ابتکار یک کاروان خرم آبادی همسفر آسمانی ابتکار یک کاروان خرم آبادی همسفر آسمانی ابتکار یک کاروان خرم آبادی همسفر آسمانی ابتکار یک کاروان خرم آبادی همسفر آسمانی ابتکار یک کاروان خرم آبادی

همسفر آسمانی ابتکار یک کاروان خرم آبادی

مدیریت کاروان حج النبی (ص) خرم آباد در یک ابتکار فرهنگی طرح «همسفر آسمانی» را اجرا کرد.

ه گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از فارس ، مديريت كاروان حج النبي(ص) خرم آباد در يك ابتكار فرهنگي با هدف تجليل از مقام شهداي سرافراز هشت سال دفاع مقدس طرح «همسفر آسماني» را اجرا كرده است.

نشريه زائر در جديدترين شماره خود آورده است: اين اقدام در راستاي ارج نهادن به مقام شامخ شهداي والامقام هشت سال دفاع مقدس صورت گرفته است. در اين طرح براي هر عضو خانواده شهيد يك كار ويژه «همسفر آسماني» تهيه شده تا همه زائران در مدت يك ماه سفر پربركت به نيابت از شهداي ملكوتي اقدام به انجام اعمال مستحبي (طواف، نماز، تلاوت قرآن مجيد، ذكر، صلوات و روزه) كنند.

برپايه اين خبر مدير اين كاروان با ارسال نامه هايي براي خانواده هاي معزز شهدا آنها را در جريان اين عمل قرار داده و با تهيه دو عدد كارت همسفر آسماني (يكي از آنها را براي خانواده معظم شهدا و نسخه ديگر را براي زائران) آنها را دعوت كرده تا با ياد شهيد عزيز آن خانواده، اعمال ذكر شده را در مدينه منوره و مكه مكرمه انجام دهند و ثوابي از آن به روح پرفتوح آن عزيز و امام شهدا و همه شهداي دفاع مقدس هديه شود.
اين كاروان همچنين در اقدامي نمادين عليه جسارت اخير و سوزاندن قرآن كريم توسط برخي دشمنان اسلام، نسخه اي از كلام خدا را به زائران خود هديه كرده است.


| شناسه مطلب: 10949







نظرات کاربران