دیدار نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با زائران ایرانی مقیم خارج دیدار نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با زائران ایرانی مقیم خارج دیدار نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با زائران ایرانی مقیم خارج بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
دیدار نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با زائران ایرانی مقیم خارج دیدار نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با زائران ایرانی مقیم خارج دیدار نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با زائران ایرانی مقیم خارج دیدار نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با زائران ایرانی مقیم خارج دیدار نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با زائران ایرانی مقیم خارج

دیدار نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با زائران ایرانی مقیم خارج

سرپرست حجاج ایرانی ظهر امروز، 12 آبان ماه با زائران ایرانی مقیم خارج از کشور در مدینه منوره دیدار کرد.

نماينده ولی فقيه و سرپرست حجاج ايرانی ظهر، امروز، چهارشنبه، 12 آبان ماه با زائران ايرانی مقيم خارج از كشور كه از سراسر جهان جهت انجام مناسك حج به عربستان آمده اند ديدار كرد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، در اين ديدار صميمانه عده ای از زائران كه مقيم آمريكا هستند و برای اولين بار به حرمين شريفين مشرف می شوند با حجت الاسلام و المسلمين قاضی عسكر گفتگو، و از اين سفر معنوی به نيكی ياد كرده و احساسات پاك خود را با نماينده ولی فقيه در ميان گذاشتند.

حجت الاسلام و المسلمين قاضی عسكر نيز با دعای خير و و آرزوی قبولی طاعات زائران گفت: انشاءالله اين سفر با معنويت همراه باشد و ما نيز از اينكه در خدمت زائران هستيم خوشحاليم.

وی افزود: امسال حدود 103 هزار زائر ايرانی به حج مشرف می شوند و در عمره نيز حدود 800 هزار نفر به زيارت بيت الله الحرام می آيند . همچنين سالانه يك ميليون نفر نيز به عتبات عاليات در عراق و سوريه مشرف می شوند.

سرپرست حجاج ايرانی افزود: كارهای فرهنگی فراوانی برای حجاج تدارك ديده شده و علاوه بر آن در كتاب ها و سايت بعثه مقام معظم رهبری نيز مطالب آموزشی و آموزنده ای در اختيار زائران قرار دارد.

وی اضافه كرد: هموطنان مقيم خارج از كشور برای ثبت نام و آموزش می توانند به مراكزی كه از طريق شبكه جام جم اعلام شده مراجعه كنند.

زائران ايرانی مقيم خارج از كشور حدود 280 نفر هستند كه از كشورهای مختلفی همچون مريكا، آلمان اتريش، چين و... عازم بيت الله الحرام شده اند.

حجت الاسلام مقدسيان، روحانی كاروان و سيدمحسن باقری، مديريت كاروان زائران ايرانی مقيم خارج كشور را به عهده دارند.

152.jpg

149.jpg

150.jpg

147.jpg


| شناسه مطلب: 10950







نظرات کاربران