قدردانی زائران اهل سنت از رهبر معظم انقلاب قدردانی زائران اهل سنت از رهبر معظم انقلاب قدردانی زائران اهل سنت از رهبر معظم انقلاب بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
قدردانی زائران اهل سنت از رهبر معظم انقلاب قدردانی زائران اهل سنت از رهبر معظم انقلاب قدردانی زائران اهل سنت از رهبر معظم انقلاب قدردانی زائران اهل سنت از رهبر معظم انقلاب قدردانی زائران اهل سنت از رهبر معظم انقلاب

قدردانی زائران اهل سنت از رهبر معظم انقلاب

نماینده مردم شهرستان های بندرلنگه، کیش، بستک و پارسیان در مجلس گفت: زائران اهل تسنن بیت الله الحرام از مقام معظم رهبری به خاطر صدور فتوای حرام بودن توهین به مقدسات تشکر کردند.

احمد جباري در گفت‌وگوي با خبرنگار اعزامي خبرگزاري فارس به مدينه منوره گفت: در ديدارهايي كه از كاروان هاي اهل تسنن داشتم، زائران از صدور فتواي حرام بودن توهين به مقدسات اسلامي توسط مقام معظم رهبري كمال تشكر و تقدير را داشتند.

وي گفت: زائران اهل سنت همچنين از نحوه خدمات رساني توسط بعثه مقام معظم رهبري و سازمان حج و زيارت و به ويژه مديريت اهل سنت در بعثه در حوزه هاي مختلف تقدير كردند.

وي در ادامه با اشاره به موسم حج گفت: موسم حج بهترين فرصت براي نزديكي مسلمانان به يكديگر است كه بايد خارج از ايده هاي شخصي براي تقويت جهان اسلام بايد از آن بهره برداري كرد.

نماينده مردم شهرستان هاي بندرلنگه، كيش، بستك و پارسيان در مجلس با بيان اينكه در اين كنگره عظيم، مسلمانان ساير كشورها سعي مي كنند به ايرانيان نزديك شوند گفت: در هر مجلس و محفلي كه مسلمانان ديگر كشورهاي اسلامي در آن حضور دارند حاضر مي شويم به عينه مي بينيم كه آنان با مشت هاي گره كرده نام مقام معظم رهبري و احمدي نژاد را بر زبان جاري مي كنند.

وي افزود: آنان در سخنانشان مي گويند ايران يعني اسلام، اسلام يعني ايران. اين ايده چيزي نيست جز اينكه كشور ما در قلوب مسلمانان جهان جاي دارد.

جباري در ادامه به فتنه هاي دشمنان اسلام اشاره كرد و گفت: آتش زدن قرآن توسط يك كشيش قطعا حاصل اتاق هاي فكر دشمنان اسلام به ويژه آمريكا است وگرنه يك كشيش امكان ندارد بدون اجازه لابي هاي صهيونيستي بتواند به چنين كاري دست بزند.

وي گفت: در اين شرايط وظيفه مسلمانان اين است كه با وحدت و همگرايي خود را در مقابل استكبار تجهيز كرده و نگذارند آنان ثروت هاي خدادادي ملل اسلامي را به يغما ببرند.

وي در اين زمينه افزود: حج مي تواند تبلوري از اين وحدت باشد.

جباري با بيان اينكه در كنگره عظيم حج بايد مسائل و مشكلات جهان اسلام مطرح و بررسي شوند گفت: با توجه به مشتركات فراواني كه در بين اديان اسلامي از جمله اهل تسنن و شيعه وجود دارد مسلمانان بايد سعي كنند اختلافات جزيي را كنار گذاشته و با بيان مشتركات به وحدت عملي دست يابند.

جباري در خاتمه به مسئله فلسطين اشاره كرد و گفت: از جمله مسائلي كه جهان اسلام را آزرده خاطر كرده مسئله فلسطين است.

وي افزود: در حالي كه گروه هاي مبارز از جمله حماس و حزب الله با رژيم صهيونيستي مبارزه مي كنند، سران برخي كشورهاي اسلامي دست صلح و دوستي به سوي دشمنان اسلام دراز مي كنند لذا مسلمانان بايد در همايش بزرگي چون حج پشتيباني قاطع خود را از ملت فلسطين اعلام كنند.


| شناسه مطلب: 10953







نظرات کاربران