امام جماعت مسجد المهدی وین: ایران، کشور امام جماعت مسجد المهدی وین: ایران، کشور امام جماعت مسجد المهدی وین: ایران، کشور بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
امام جماعت مسجد المهدی وین: ایران، کشور امام جماعت مسجد المهدی وین: ایران، کشور امام جماعت مسجد المهدی وین: ایران، کشور امام جماعت مسجد المهدی وین: ایران، کشور امام جماعت مسجد المهدی وین: ایران، کشور

امام جماعت مسجد المهدی وین: ایران، کشور "ایده‌های نو " است

امام جماعت مسجد المهدی وین در مدینه منوره گفت: ایران، کشور "ایده‌های نو " در زمینه‌های مختلف است.

حجت الاسلام آلپر اشكين در گفتگوي اختصاصي با خبرنگار اعزامي خبرگزاري فارس به مدينه منوره گفت: آيت الله خامنه‌اي تنها اميد و پناه مستضعفان جهان بوده و مايه افتخار جهان اسلام هستند.

وي با اشاره به رشد و ترقي و پيروزي هاي ايران در زمينه هاي مختلف گفت: انسان وقتي از دنياي خارج از ايران به اين كشور نگاه مي كند بيشتر به منزلت ولايت فقيه پي مي‌برد.


وي در اين زمينه خاطر نشان ساخت: ما وقتي به ايران در زير سايه ولايت فقيه نگاه مي كنيم در اعتقادمان به ولايت فقيه راسخ تر مي شويم.
اشكين كه به اتفاق 137 زائر بيت الله الحرام به سرزمين وحي عزيمت كرده است گفت: اگر اصل مترقي ولايت فقيه در جهان اسلام پذيرفته شود مشكلات مسلمانان به راحتي قابل حل خواهد بود.

امام جماعت مسجد المهدي وين اتريش در ادامه به مسئله وحدت اشاره كرد و گفت: براي وحدت جهان اسلام، اصل فلسفه حج را بايد پذيرفت. متاسفانه مسلمانان عمدتا به جاي اينكه به روح حج بپردازند بيشتر به ظواهر حج مي پردازند و همين مسئله باعث شده است آن طور كه بايد و شايد به وحدت كه جوهره و فلسفه وجودي حج است نرسند.

اشكين كه اصالتا اهل تركيه و ساكن وين است همچنين به رئيس جمهور ايران اشاره كرد و گفت: ما احمدي نژاد را با جثه‌اي كوچك اما قهرمان بزرگ مي دانيم.

مسئول كاروان حج ندا با اشاره به استقبال مردم لبنان از دكتر احمدي نژاد در سفر به اين كشور گفت: استقبال مردم از احمدي نژاد به خاطر اين بود كه او را فرزند اسلام و مطيع ولايت فقيه مي دانند.

امام جمعه مسجد المهدي وين در اين زمينه يادآور شد: ملت كشورهاي مستضعف و در حال مبارزه با استكبار دكتر احمدي نژاد را به خاطر اينكه او در مقابل زورگويان عالم به ويژه آمريكا ايستاده است مي ستايند.

وي افزود: ايران اسلامي امروز با ايستادگي در مقابل افزون طلبي قدرت هاي استعماري از جمله آمريكا و دنياي غرب به خواسته هاي مشروع خود از جمله در زمينه مسائل هسته اي دست يافته است، اين مايه افتخار ماست.

اشكين ايران و تركيه را دو قدرت بزرگ منطقه خاورميانه ياد كرد و گفت: رژيم صهيونيستي به دنبال اين است تا تركيه را از ايران جدا كند، اما دولتمردان تركيه به خوبي دريافته اند كه اگر مي خواهند تركيه به يك كشور مطرح در منطقه و جهان تبديل شود بايد متحد ايران باشد.

وي به علاقه مردم تركيه به ايران اشاره كرد و گفت: مردم تركيه، ايران را مظهر استقامت در برابر زورگويان جهان مي دانند.

وي افزود: ايران، كشور ايده‌هاي نو در زمينه‌هاي مختلف است.


| شناسه مطلب: 10954







نظرات کاربران