عربستان آنتن‌دهی تلفن همراه در ایام حج را تضمین کرد عربستان آنتن‌دهی تلفن همراه در ایام حج را تضمین کرد عربستان آنتن‌دهی تلفن همراه در ایام حج را تضمین کرد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
عربستان آنتن‌دهی تلفن همراه در ایام حج را تضمین کرد عربستان آنتن‌دهی تلفن همراه در ایام حج را تضمین کرد عربستان آنتن‌دهی تلفن همراه در ایام حج را تضمین کرد عربستان آنتن‌دهی تلفن همراه در ایام حج را تضمین کرد عربستان آنتن‌دهی تلفن همراه در ایام حج را تضمین کرد

عربستان آنتن‌دهی تلفن همراه در ایام حج را تضمین کرد

کمیسیون ارتباطات و فناوری اطلاعات عربستان به عنوان متولیان ارتباطات راه دور در این کشور از شرکتهای تلفن همراه خواست بیش از یک هزار دستگاه فرستنده و گیرنده امواج تلفنی در نزدیکی اماکن مقدس نصب کنند تا در ایام حج آنتن دهی مؤثر تلفنهای همراه زائران تضمین شود.

 

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر از مدینه منوره  به نقل از سعودی گزت، دکتر عبدالرحمان الجعفری رئیس کمیسیون ارتباطات و فناوری اطلاعات عربستان اظهار داشت که مسئله آنتن دهی تلفنهای همراه داخل اماکن مقدس و قطار مشاعر مقدس تجربه جدیدی بود.

جعفری افزود: قطار در ارتفاعات مختلفی حرکت می کند و باید این مسئله دشوار را حل می کردیم. درحال حاضر تلاشهایی برای اطمنیان حاصل کردن از میزان آنتن دهی تلفنهای همراه در ایستگاه های قطار در جریان است.

وی اظهار داشت که این کمیسیون از شرکتهای سرویس دهنده تلفن همراه خواسته طرح های خود را برای فصل حج ارائه دهند تا مورد بررسی قرار گیرند . سال گذشته مشکلات کمی در این رابطه وجود داشت ما نیز تمام تجهیزات را بررسی کرده ایم تا از مؤثر بودن این پوشش تلفنی اطمینان حاصل کنیم.

رئیس کمیسیون ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: نارسایی سال گذشته در بخش ارتباطات در نتیجه باران و صدماتی بود که به یکی از کابلها وارد شد که این امر روی شبکه تلفنهای همراه تأثیرگذار نبود.


| شناسه مطلب: 10956







نظرات کاربران