بیش از دو هزار دانشجو در حرم رضوی معتکف شدند بیش از دو هزار دانشجو در حرم رضوی معتکف شدند بیش از دو هزار دانشجو در حرم رضوی معتکف شدند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
بیش از دو هزار دانشجو در حرم رضوی معتکف شدند بیش از دو هزار دانشجو در حرم رضوی معتکف شدند بیش از دو هزار دانشجو در حرم رضوی معتکف شدند بیش از دو هزار دانشجو در حرم رضوی معتکف شدند بیش از دو هزار دانشجو در حرم رضوی معتکف شدند

بیش از دو هزار دانشجو در حرم رضوی معتکف شدند

رییس ستاد اعتکاف ودیعه الحسین از شرکت دو هزار و 300 دانشجو در هفتمین اعتکاف دانشجویی حرم مطهر رضوی خبر داد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج ، نوید حبیبی با اشاره به برگزاری اعتکاف دانشجویی از امروز در مسجد گوهر شاد حرم رضوی افزود: امسال بیشترین ثبت نام را داشتیم به طوری که شش هزار و 200 نفر جهت شرکت در مراسم اعتکاف ثبت نام اولیه کردند.

وی با اشاره با انتخاب 10 هزار و 300 نفر از بین کل ثبت نام کنندگان دختر و پسر گفت: دانشجویان از ساعت 23 دیروز وارد صحن قدس مسجد گوهر شاد شدند.

وی با اشاره به همکاری آستان قدس رضوی با نهاد رهبری در دانشگاه‌ها گفت: احتمال دارد امسال آخرین سال برگزاری اعتکاف دانشجویی در مسجد گوهرشاد حرم مطهر رضوی باشد.

حبیبی با اشاره به همزمانی ماه مبارک رمضان با تابستان و حجم بالای زائرین گفت: به احتمال فراوان هشتمین اعتکاف یا برگزار نخواهد شد و یا در یکی از مساجد شهر مقدس مشهد برگزار می شود.

هفتمین اعتکاف دانشجویی در روزهای 27 و 28 و 29 رمضان در مسجد گوهر شاد در صحن قدس حرم رضوی برگزار می شود.


| شناسه مطلب: 27197







نظرات کاربران