نماز جمعه با حضور گسترده مسلمانان در مدینه منوره برگزار شد نماز جمعه با حضور گسترده مسلمانان در مدینه منوره برگزار شد نماز جمعه با حضور گسترده مسلمانان در مدینه منوره برگزار شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
نماز جمعه با حضور گسترده مسلمانان در مدینه منوره برگزار شد نماز جمعه با حضور گسترده مسلمانان در مدینه منوره برگزار شد نماز جمعه با حضور گسترده مسلمانان در مدینه منوره برگزار شد نماز جمعه با حضور گسترده مسلمانان در مدینه منوره برگزار شد نماز جمعه با حضور گسترده مسلمانان در مدینه منوره برگزار شد

نماز جمعه با حضور گسترده مسلمانان در مدینه منوره برگزار شد

مسجدالنبی ، در اولین جمعه ی ماه نزول قرآن شاهد حضور گسترده و باشکوه نمازگزارانی بود که از کشورهای مختلف اسلامی جهت انجام مناسک عمره مفرده ، وارد شهر رسول الله شده اند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج ، جمعیت شرکت کننده در نماز جمعه  این هفته مدینه منوره  به حدی گسترده و پرشمار بود که صفوف به هم فشرده نمازگزاران ، به محدوده ای از خیابان های اطراف حرم نبوی نیز رسیده بود.

<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

این حضور ، نماد و صحنه ای از وحدت امت اسلامی را بنمایش می گذاشت که دشمنان اسلام بیش از همه چیز از آن وحشت دارند و همواره باانجام سرمایه گذاری هنگفت در اندیشه خدشه دار کردن آن هستند.

 

حضور زایرینی از تونس ، الجزایر ، مصر و کشورهای حوزه ی خلیج فارس و آفریقایی در مدینه منوره و نماز جمعه ی امروز کاملا مشهود بود.

یادآوری این نکته ضروری است که پلیس مدینه النبی (ص) به خاطر حلول ماه مبارک رمضان ، مقررات ترافیکی ویژه ای را در خیابان های اطراف حرم نبوی به مورد اجرا گذاشته است.

 

زایرین و آنانکه همه روزه از این مسیرها عبور می کنند شاهد هستند که خودرعوهای ویژه حمل خودروی پلیس مدینه ، شماری از اتومبیل های پارک شده در خیابان های نزدیک حرم نبوی را به پارکینگ منتقل می کنند.

وضع و اجرای این مقررات ، موجب شده است تا خیابان های محدوده حرم از پارک خودروهای متفرقه خلوت شود و زایرین بتوانند به راحتی در این مسیرها رفت و آمد کنند.


| شناسه مطلب: 27516







نظرات کاربران