‌خدمت به زائران خانه خدا از با فضیلت ترین کارهاست ‌خدمت به زائران خانه خدا از با فضیلت ترین کارهاست ‌خدمت به زائران خانه خدا از با فضیلت ترین کارهاست بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
‌خدمت به زائران خانه خدا از با فضیلت ترین کارهاست ‌خدمت به زائران خانه خدا از با فضیلت ترین کارهاست ‌خدمت به زائران خانه خدا از با فضیلت ترین کارهاست ‌خدمت به زائران خانه خدا از با فضیلت ترین کارهاست ‌خدمت به زائران خانه خدا از با فضیلت ترین کارهاست

‌خدمت به زائران خانه خدا از با فضیلت ترین کارهاست

حجت الاسلام و المسلمین سید احمد حسینی شریف گفت :‌خدمت به زائران از با فضیلت ترین کارها است.

<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج ، حجت الاسلام و المسلمين سيد احمد حسيني شريف مسئول بعثه مقام معظم رهبري در عربستان سعودي روز سه شنبه در ديدار با خادمان به زائران بيت الله الحرام در يكي از هتل هاي شهر مكه مكرمه  گفت :‌خدمت به زائران از با فضيلت ترين كارها است.

 وي با اشاره به سيره اولياي خدا در اصرار به خدمت زائران بيت الله الحرام گفت : هر كس كه خدمتي به زائري ارايه كند ، ثواب و اجري بسيار خواهد برد .

 مسئول بعثه مقام معظم رهبري در اين ديدار بخصوص از آشپزها كه كار پذيرايي از زائران را در هواي گرم و تابستاني عربستان سعودي برعهده دارند ،‌تشكر و قدرداني كرد .

  حجت الاسلام و المسلمين حسيني شريف در اين بازديد همچنين خطاب به مديران كاروانهاي عمره گزار مستقر دراين هتل تاكيد كرد كه براي كارهاي فرهنگي زائران فرصت و امكانات بيشتري اختصاص داده و ارايه كنند .

 وي گفت كه سفر عمره در عمل يك اقدام معنوي و فرهنگي در جهت خدا شناسي است .

   مسئول بعثه مقام معظم رهبري در عربستان سعودي در ادامه خواستار توجه بيشتر مديران كاروانها و هتل هاي محل استقرار زائران به برگزاري پرشكوه مناسبت ها و آيين هاي مذهبي مانند جلسات قرائت قران و دعا خواني همچون دعاي كميل و دعاي ندبه شد .

  وي در خاتمه به مسئولين كاروانها و مديران هتل مورد بازديد تذكراتي در جهت رفاه حال زائران داد.

   حجت اسلام و المسلمين حسيني شريف اين بازديد را در ادامه ديدارهاي روزانه و بدون اعلان قبلي خود از هتل هاي محل استقرار كاروانهاي عمره ايراني انجام داد.


| شناسه مطلب: 27726







نظرات کاربران