مدیر کاروان اهل سنت: فعالیت بعثه در رسیدگی به زائران اهل سنت رضایت بخش است مدیر کاروان اهل سنت: فعالیت بعثه در رسیدگی به زائران اهل سنت رضایت بخش است مدیر کاروان اهل سنت: فعالیت بعثه در رسیدگی به زائران اهل سنت رضایت بخش است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
مدیر کاروان اهل سنت: فعالیت بعثه در رسیدگی به زائران اهل سنت رضایت بخش است مدیر کاروان اهل سنت: فعالیت بعثه در رسیدگی به زائران اهل سنت رضایت بخش است مدیر کاروان اهل سنت: فعالیت بعثه در رسیدگی به زائران اهل سنت رضایت بخش است مدیر کاروان اهل سنت: فعالیت بعثه در رسیدگی به زائران اهل سنت رضایت بخش است مدیر کاروان اهل سنت: فعالیت بعثه در رسیدگی به زائران اهل سنت رضایت بخش است

مدیر کاروان اهل سنت: فعالیت بعثه در رسیدگی به زائران اهل سنت رضایت بخش است

مدیرکاروان اهل سنت: فعالیت دفتر بعثه درحرمین شریفین در رسیدگی به مسایل زائران اهل سنت رضایت بخش است

<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

يك مدير كاروان اهل سنت  گفت: فعاليت دفتر بعثه مقام معظم رهبري در حرمين شريفين در زمينه رسيدگي به مسايل مختلف زائران ايراني اهل سنت، قابل توجه و رضايت بخش است.

 موسي يمودي روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار پايگاه اطلاع رساني حج ، افزود: در عمره امسال انسجام و حضور زائراني ايراني در مسجد النبي و مسجدالحرام در وقت نماز در بين برداران و خواهران اهل سنت قابل رويت بود.

به گفته وي، حضور پرشور زائران ايراني در حرمين شريفين در وقت نماز بسيار قابل توجه بود و در واقع برادران ايراني اتحاد وهمبستگي خود را در سرزمين وحي به خوبي به نمايش گذاشتند.

يمودي تصريح كرد: جامعه سعودي وقتي مي بيند برادران اهل سنت و شيعه ايراني در تمام نمازهاي مسجدالنبي و مسجدالحرام  حضور دارند براي ما اهميت زيادي را قايل مي شود.

يمودي كه از سال 74مديريت  كاروان اهل سنت برادران و خواهران اق قلا در استان گلستان را بر عهده دارد بر جلوگيري از ايجاد تفرقه بين ملسمانان جهان تاكيد كرد و گفت: اتحاد و همبستگي  بيشتر بين براداران اهل سنت و شيعه  دشمنان را در ايجاد تفرقه بين مسلمانان ناكام خواهد گذاشت.

اين مدير كاروان اهل سنت در پايان خاطر نشان كرد: تاكنون 26 باربه حرمين شريفين مشرف شده ام ، اما امسال برنامه هاي دفتر بعثه مقام معظم رهبري درعربستان سعودي نسبت به سالهاي گذشته در زمينه برگزاري برنامه هاي مختلف فرهنگي براي كاروانهاي زائراني ايراني اهل سنت بسيار مطلوب بوده است.

 


| شناسه مطلب: 28197







نظرات کاربران