در شب میلاد مهدی موعود (عج)  مدینه منوره غرق در نور است در شب میلاد مهدی موعود (عج)  مدینه منوره غرق در نور است در شب میلاد مهدی موعود (عج)  مدینه منوره غرق در نور است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
در شب میلاد مهدی موعود (عج)  مدینه منوره غرق در نور است در شب میلاد مهدی موعود (عج)  مدینه منوره غرق در نور است در شب میلاد مهدی موعود (عج)  مدینه منوره غرق در نور است در شب میلاد مهدی موعود (عج)  مدینه منوره غرق در نور است در شب میلاد مهدی موعود (عج)  مدینه منوره غرق در نور است

در شب میلاد مهدی موعود (عج) مدینه منوره غرق در نور است

به همین مناسبت فرخنده در تمامی هتل های محل اقامت زائران ایرانی آیین جشن و سرور برپاست و محل های برگزاری مراسم چراغانی و آذین بندی شده است .

 در شب ميلاد منجي عالم بشريت ، حجت حق ، امام عصر و الزمان حضرت حجت بن الحسن عسكري (عج) مدينه منوره شهر پيامبر گرامي اسلام (ص) غرق در نور و شادماني شيعيان و منتظران آن حضرت است.

 به همين مناسبت فرخنده درتمامي هتل هاي محل اقامت زائران ايراني آيين جشن و سرور برپاست و محل هاي برگزاري مراسم چراغاني و آذين بندي شده است .

 به بركت اين ميلاد مسعود ، كاروانهاي زائران ايراني همچنين مسابقات عقيدتي و فرهنگي متنوعي ميان زائران خود ترتيب دادند و جوايز و هداياي نفيسي نيز به برندگان اهدا شد.

  برطبق احاديت و روايات معتبر، يكي از شب هاي قدر كه احتمال آن نيز بسيار است ، شب نيمه شعبان است و از اين رو زائران ايراني اين شب را در كنار حرم رسول الاعظم (ص)‌ و در محل هاي استقرار خود به احيا داري و قرائت قران و ادعيه گذراندند.

  به مناسبت ميلاد فرخنده آخرين قافله سالار نور و مجد و رهايي انسان از يوغ بندگي و بردگي ، دوشنبه شب و در شب مبلاد با سعادت و مسعود  و مبارك آن حضرت مراسم جشن بزرگ و مفصل توام با احياي اين شب با فضيلت از سوي بعثه مقام معظم رهبري در مدينه منوره برگزار شد .

بعثه مقام معظم رهبری که ابتکار احیا گرفتن نیمه شعبان را سال گذشته در مدینه منوره  عملی ساخت ، برای  این منظور برنامه گسترده ای تدارک و اجراء نمود .

 بنابرگزارش خبرنگار اعزامی پایگاه اطلاع رسانی حج به مدینه منوره ، زائران و شيعيان رسول الله الاعظم (ص) و اهل بيت آن حضرت سلام الله اجمعين ، دوشنبه شب در مدينه النبي (ص) با برگزاري جشن پرشكوهي توام با احياي و زنده داشتن شب نيمه شعبان ، زادروز خجسته و مبارك حضرت بقيه الله الاعظم (عج) را گرامي داشتند .

  اين مراسم در تمامي هتل هاي محل استقرار زائران ايراني  در مدينه منوره برگزار شد . به اين مناسبت فرخنده و مسعود مراسم بزرگي نيز از سوي بعثه مقام معظم رهبري در مدينه منوره ترتيب يافت  كه در آن صدها زائر ايراني بيت الله الحرام و پيامبر عظيم الشان اسلام حضرت محمد مصطفي (ص)‌ شركت داشتند.

 دراين مراسم علاوه بر مديحه و مولودي خواني ، چند تن از روحانيون در باره فلسفه انتظار سخنراني كردند.

 در پايان اين مراسم حاضران با قرائت قران و ادعيه و احياي شب نيمه شعبان ، تعجيل در ظهور حضرت را مسالت كردند .


| شناسه مطلب: 16067







نظرات کاربران