السلام علیک یا صاحب الزمان السلام علیک یا صاحب الزمان السلام علیک یا صاحب الزمان بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
السلام علیک یا صاحب الزمان السلام علیک یا صاحب الزمان السلام علیک یا صاحب الزمان السلام علیک یا صاحب الزمان السلام علیک یا صاحب الزمان

السلام علیک یا صاحب الزمان

السلام علیک یا صاحب الزمان

مهدي جان! خورشيد  نيمه شعبان، بر پيشاني بلندش نام توست كه مي درخشد و رنگين كماني از نور مي سازد. آقا جان در آستانه اين روز هزار هزار پنجره به سمت صميمي يادت گشوده مي شود و دل ها به يادت به لرزه درمي آيند.
مهديا! بر لبه تاريخ ايستاده بوديم كه آمدي و پيچك هاي ترديد را كه از هر سو فواره وار بالا مي آمدند و سموم رخوت و كجروي مي پراكندند را خشكاندي. اي فرزند رسول خدا(ص) آغازت با سفر همراه شد _ سفر غيبت _ از آن آغاز تا ظهورت همه جا بوي غربت دارد.

 آقا! چقدر دلمان مي خواهد تصويرت را بر گستره چشمه اي كه از درونمان مي جوشد پيدا كنيم و دست نيازمان را به ضريح نگاهت بدوزيم و با چشماني پر از التماس و با لب هايي آماس كرده از دعا، ظهورت را طلب كنيم.
اي زاده زهرا (س) بوي گل كه مي آيد، ياد و باورت در وجودمان شور مي آفريند و حلقه چشم هايمان را از اشك خيس مي كند.
آقا جان! دسته هاي گل مريم كنار جاده انتظار روي دست هايمان سنگيني مي كنند و چشم هاي به راه مانده مان منتظرند تا سلامت دهند.
مهدي جان! بگذار پنجره تازه اي به سويت بگشاييم و با هر تپش قلبمان صدايت كنيم. باشد ظهورت نزديكتر شود
.
<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />


| شناسه مطلب: 16069







نظرات کاربران