آماری از دفاتر غیرمجاز زیارتی در کشور وجود ندارد آماری از دفاتر غیرمجاز زیارتی در کشور وجود ندارد آماری از دفاتر غیرمجاز زیارتی در کشور وجود ندارد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
آماری از دفاتر غیرمجاز زیارتی در کشور وجود ندارد آماری از دفاتر غیرمجاز زیارتی در کشور وجود ندارد آماری از دفاتر غیرمجاز زیارتی در کشور وجود ندارد آماری از دفاتر غیرمجاز زیارتی در کشور وجود ندارد آماری از دفاتر غیرمجاز زیارتی در کشور وجود ندارد

آماری از دفاتر غیرمجاز زیارتی در کشور وجود ندارد

علی لیالی در حاشیه سفر به گلستان در گفتگو با خبرنگار مهر در گرگان، تعداد دفاتر مجاز زیارتی در کشور را هزار و 400 دفتر اعلام کرد و گفت: اما آمار دقیقی از دفاتر غیرمجاز زیارتی وجود ندارد.

وی از برنامه ریزی برای ایجاد نخستین مرکز آموزش ویژه حجاج کشور در گلستان خبر داد و گفت: با حمایت استاندار این استان زمینی برای اجرای این طرح در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: در این مرکز آموزشهای عملی زیارت به زائران داده می شود تا زائران با شناخت بیشتر وارد سفر شود.

رئیس سازمان حج و زیارت کشور بیان داشت: به سرعت درحال تهیه طرح هستیم و بزودی کار مطالعات و طراحی ساخت مرکز پایان می رسد.

لیالی در زمینه اعتبارات اجرای این طرح گفت: اعتبار ساخت این طرح بصورت مشترک از سوی این سازمان و استانداری تامین می شود و هنوز مشخص نیست.

وی با بیان اینکه در حال حاضر برنامه ای برای ثبت نام از متقاضیان جدید عمره و تمتع نداریم گفت: اگر برنامه خاصی در نظر گرفته شود، برای اعزام سال 1391 است که ثبت نام آنها جهت قرعه کشی در سال آینده انجام خواهد شد.

وی یادآور شد: پذیرش و ثبت نام برندگان حج عمره که سهمیه سال 1390 هستند، از آذر ماه امسال آغاز خواهد شد و این افراد پس از ثبت نام از بهمن ماه سالجاری به عمره مفرده اعزام می شوند.


| شناسه مطلب: 16086







نظرات کاربران