جلسه روحانیون و مداحان در نجف برگزار شد جلسه روحانیون و مداحان در نجف برگزار شد جلسه روحانیون و مداحان در نجف برگزار شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
جلسه روحانیون و مداحان در نجف برگزار شد جلسه روحانیون و مداحان در نجف برگزار شد جلسه روحانیون و مداحان در نجف برگزار شد جلسه روحانیون و مداحان در نجف برگزار شد جلسه روحانیون و مداحان در نجف برگزار شد

جلسه روحانیون و مداحان در نجف برگزار شد

جلسه روحانیون و مداحان کاروان ها در نجف اشرف با حضور مسئول دفتر بعثه مقام معظم رهبری در این شهر مقدس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج به عتبات عاليات حجة الاسلام و المسلمين اسماعيلي، رابط روحانيون و مداحان در بعثه مقام معظم رهبري در آخرين روز حضورش در نجف اشرف در سخناني در اين جلسه گفت: هر عملي يك ظاهري دارد و يك باطني مانند نماز، حج وزيارت و... اما آنچه كه به اعمال ارزش مي دهد محتواي زيارت و توجه به معنويتي است كه در زيارت وجود دارد.
ايشان درادامه خاطره اي از استاد علامه محمد تقي جعفري رحمة الله عليه، آيت الله شيخ مرتضي طالقاني اعل الله مقامه الشريف بيان كرد و افزود: ورود آيت الله طالقاني به حوزه اينطور بود كه در اوان جواني به ذهنشان رسيد كه كتاب خدا نامه اي از طرف خداست كه اگر فرداي قيامت از من بپرسند كه با نامه ي خدا چه كردي آيا آن را خواندي و عمل كردي ؟چه پاسخي دارم بدهم ،همين تفكر زمينه ورود ايشان به حوزه و رسيدن به مراتب عالي علمي و تقوا شد.
وي ادامه داد: در احوالات ايشان آمده است كه يك روز مانده به پايان عمر شريفشان شاگر دانش مي بينند كه استاد درس را شروع نمي كند فرمودند: كه درس تعطيل و فردا ما در خدمتتان نيستيم و فردا كه شاگردان به سمت منزل ايشان مي آيند متوجه مي شوند كه استاد از دنيا رفته و دار فاني را وداع گفتند.
چه مي شود كه انسان به اين مدارج مي رسد غير از اين است كه خدا و پيغمبر واهل البيت عليهم السلام عنايت مي كنند . انشاءالله همه ما از اين فيوضات كه در اين مكان ها ي شريف وجود دارد بهره مندشويم.


| شناسه مطلب: 65851




كربلا روحانيون



نظرات کاربران