خدمت‌رسانی استان البرز به ۲۵ هزار زائر کربلا در ایام اربعین خدمت‌رسانی استان البرز به ۲۵ هزار زائر کربلا در ایام اربعین خدمت‌رسانی استان البرز به ۲۵ هزار زائر کربلا در ایام اربعین بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
خدمت‌رسانی استان البرز به ۲۵ هزار زائر کربلا در ایام اربعین خدمت‌رسانی استان البرز به ۲۵ هزار زائر کربلا در ایام اربعین خدمت‌رسانی استان البرز به ۲۵ هزار زائر کربلا در ایام اربعین خدمت‌رسانی استان البرز به ۲۵ هزار زائر کربلا در ایام اربعین خدمت‌رسانی استان البرز به ۲۵ هزار زائر کربلا در ایام اربعین

خدمت‌رسانی استان البرز به ۲۵ هزار زائر کربلا در ایام اربعین

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز با بیان اینکه این استان در ایام اربعین وظیفه خدمت‌رسانی به ۲۵ هزار زائر کربلا را برعهده داشت، گفت: البرز با مشارکت مردم توانست به بهترین نحو از زائران حسینی پذیرایی کند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج،سليمان شكري، رئيس ستاد بازسازي عتبات عاليات استان البرز دراين باره افزود: خوشبختانه اين استان امسال از فرصت و شرايط مناسب‌تري براي خدمت‌رساني به زائران حسيني برخوردار شد و با مشاركت مردم، خيرين و كمك‌هاي ديگر توانست پذيرايي آبرومندي از عاشقان حسيني به عمل آورد.
وي افزود: امسال مسئوليت پذيرايي و اسكان ۲۵ هزار زائر حسيني به استان البرز واگذار شده بود كه اين استان با اعزام ۶۴ دستگاه كاميون، كاميونت و تريلر حامل مواد مورد نياز زائران به آنها خدمت‌رساني كرد.
شكري بيان كرد: البرزي ها براي اعزام اين اقلام دو ميليارد و ۳۰۰ ميليون تومان كمك كردند كه با توجه به ساختار جمعيتي و قدرت معيشتي مردم، البرز يكي از استان‌هايي بود كه بيشترين كمك‌ها و نذورات را داشته است.
وي در ادامه از روند اقدامات صورت گرفته براي بازسازي عتبات عاليات سخن به ميان آورد و گفت: البرز سال گذشته كار ساخت ضريح حبيب بن مظاهر(ع) را به پايان رساند و امسال نيز عهده دار ساخت ۶ درب ضريح آقاسيد محمد(ع)، عموي بزرگوار امام زمان(عج) شده است و اميدواريم در نيمه اول سال آينده كار ساخت به اتمام برسد.
رئيس ستاد عتبات عاليات البرز اضافه كرد: يكي از تاكيدات مسئولان كشور حفظ وجهه مردمي بودن در بازسازي عتبات است و ما نيز تمامي برنامه‌هاي اجرايي در عتبات را از طريق مشاركت‌هاي مردمي انجام مي‌دهيم.
وي در پايان گفت: بيشترين كمك‌هاي مردمي در ماه‌هاي محرم، صفر و روزهاي اربعين حسيني انجام مي‌گيرد و در بررسي هاي انجام شده، بيشترين كمك به ستاد از سوي قشر ضعيف بوده است.


| شناسه مطلب: 65877




عتبات البرز اربعين



نظرات کاربران