اسماعیل هنیه: جنگ ما با رژیم صهیونیستی بر سر مسجدالاقصی و ماهیت فلسطین است اسماعیل هنیه: جنگ ما با رژیم صهیونیستی بر سر مسجدالاقصی و ماهیت فلسطین است اسماعیل هنیه: جنگ ما با رژیم صهیونیستی بر سر مسجدالاقصی و ماهیت فلسطین است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
اسماعیل هنیه: جنگ ما با رژیم صهیونیستی بر سر مسجدالاقصی و ماهیت فلسطین است اسماعیل هنیه: جنگ ما با رژیم صهیونیستی بر سر مسجدالاقصی و ماهیت فلسطین است اسماعیل هنیه: جنگ ما با رژیم صهیونیستی بر سر مسجدالاقصی و ماهیت فلسطین است اسماعیل هنیه: جنگ ما با رژیم صهیونیستی بر سر مسجدالاقصی و ماهیت فلسطین است اسماعیل هنیه: جنگ ما با رژیم صهیونیستی بر سر مسجدالاقصی و ماهیت فلسطین است

اسماعیل هنیه: جنگ ما با رژیم صهیونیستی بر سر مسجدالاقصی و ماهیت فلسطین است

«اسماعیل هنیه» معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس شامگاه جمعه در غزه گفت: درگیری و جنگ ما با رژیم صهیونیستی بر سر مسجدالاقصی و ماهیت فلسطین است.

به گزارش پايگاه اينترنتي روزنامه مصري «اليوم السابع»، هنيه كه در آيين افتتاح مسجد شهداي رضوان در شهر غزه سخن مي گفت، تاكيد كرد: مسجد محور نزاع و پيروزي است و درگيري ما با اشغالگران صهيونيست درخصوص مسجد الاقصي است.
معاون رئيس دفتر سياسي جنبش حماس افزود: نقشه و طرح اسرائيل كه از طريق هتك حرمت به مسجد الاقصي صورت مي گيرد و ماهيت امت اسلامي را نشانه گرفته است، با تلاش هايي كه صورت گرفت به شكست انجاميد و نقشه اشغالگران صهيونيستي و طرح تقسيم زماني و مكاني مسجد الاقصي آنها در نطفه خفه شد.
هنيه تصريح كرد: ما به نسل برآمده از قرآن و منحصر به فردي تكيه مي كنيم كه ترس را نمي شناسند و در درون خود داراي قلب و شجاعتي به مانند شير ژيان هستند و از مردانگي، قهرماني و فداكاري (وصف نشده اي) برخوردارند.
«احمد بحر» معاون اول رئيس مجلس قانون گذاري فلسطين نيز از همه اقشار و گروه هاي فلسطيني خواست تا دربرابر سياست هاي نژادپرستانه دونالد ترامپ رئيس جمهوري آمريكا عليه ملت هاي عرب و مسلمان و حمايت از رژيم صهيونيستي، متحد باشند.
اقدامات نژاد پرستانه رژيم صهيونيستي از زمان روي كارآمدن دونالد ترامپ، شدت گرفته است، خشم جهانيان به ويژه مسلمانان و ملت هاي عربي منطقه را در برداشته است.
برهمين اساس، مركز صهيونيستي موسوم به «بتسيلم» سه شنبه گذشته در گزارشي اعلام كرد كه تخريب منازل فلسطينيان در كرانه باختري و منطقه شرقي بيت المقدس در سال 2016 از سوي رژيم صهيونيستي بي سابقه بوده و به 782 باب منزل و ساختمان رسيده است.
اين تنها بخشي از نقض قوانين بين المللي به وسيله رژيم نژادپرست صهيونيستي است، در اقدام ديگري كه بازهم مغاير با قطعنامه هاي مشروع بين المللي، است، اسرائيل دستور ساخت يكصد و 81 واحد شهركسازي جديد را در بيت المقدس صادر كرده است.
مجلس نمايندگان اين رژيم نيز در 18 بهمن 95 ماه قانوني را تصويب كرد كه براساس آن مصادره خاك فلسطين و كرانه باختري رود اردن مشروعيت پيدا مي كند.


| شناسه مطلب: 66429




فلسطين



نظرات کاربران