جایگاه زائران امام حسین در قیامت چگونه خواهد بود؟ جایگاه زائران امام حسین در قیامت چگونه خواهد بود؟ جایگاه زائران امام حسین در قیامت چگونه خواهد بود؟ بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
جایگاه زائران امام حسین در قیامت چگونه خواهد بود؟ جایگاه زائران امام حسین در قیامت چگونه خواهد بود؟ جایگاه زائران امام حسین در قیامت چگونه خواهد بود؟ جایگاه زائران امام حسین در قیامت چگونه خواهد بود؟ جایگاه زائران امام حسین در قیامت چگونه خواهد بود؟

جایگاه زائران امام حسین در قیامت چگونه خواهد بود؟

حجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانی با استناد به حدیثی گفت: وقتی در قیامت مردم برخورد کریمانه خداوند متعال با زائران امام حسین را مشاهده می کنند؛ آرزو می کنند که ای کاش جزء زائران آن حضرت بودند.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع‌رساني حج در كربلاي معلي، حجت الاسلام والمسلمين نجفي روحاني، مسؤول دفتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در كشور عراق امروز در گردهمايي روحانيان و مداحان كاروان ايراني عتبات عاليات در كربلا با استناد به حديثي از پيامبر اسلام 5 صفت را براي بندگان خوب و شايسته خداوند متعال برشمرد و اظهار داشت: بهترين بندگان خدا كساني هستند كه وقتي كار شايسته اي انجام مي دهند، شكرگزار و هرگاه كار ناپسندي مرتكب مي شوند؛ پشيمان مي شوند.
وي خاطرشان كرد: بر اساس اين حديث، وقتي خداوند متعال به بندگان شايسته‌اش نعمتي مي دهد؛ شاكر بوده و وقتي به مصيبتي مي افتند؛ صابر هستند و حتي در هنگام خشم و غضب افراط نمي كنند و بخشش را پيشه مي سازند.
مسؤول دفتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در كشور عراق ارزش انسان ها را در ميزان تجلي صفات كمال و جمال الهي دانست و گفت: ما به اين دنيا آمده ايم تا قيمت پيدا كنيم و حداقل قيمت انسان بهشت است.
حجت الاسلام والمسلمين نجفي روحاني دنيا را محل تجارت و كسب و كار عنوان كرد و افزود: خوشا به حال كساني؛ كه هر روزشان بهتر از ديروز بوده و بيچاره كسي است كه امروزش بدتر از ديروزش باشد.
مسؤول دفتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در كشور با اشاره به لزوم سير تكاملي و اخلاقي بشر در طول عمر گفت: هر روز در حال ساختن نفس خود هستيم؛ چنانكه صراط مستقيم را طي كنيم در قيامت به بهترين شكل محشور خواهيم شد.
وي با تأكيد بر رسالت خطير روحانيان نسبت به زائران امام حسين خاطرشان كرد: وقتي در قيامت مردم برخورد كريمانه خداوند متعال با زائران امام حسين را مشاهده مي كنند؛ آرزو مي كنند كه اي كاش جزو زائران آن حضرت بودند، از اين رو زائران بايد قدر اين سفر را بدانند و بيشترين استفاده را در عرصه معنوي داشته باشند.




نظرات کاربران