دیدار نوروزی سرکنسول ایران در کربلا با رئیس بعثه عراق دیدار نوروزی سرکنسول ایران در کربلا با رئیس بعثه عراق دیدار نوروزی سرکنسول ایران در کربلا با رئیس بعثه عراق بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
دیدار نوروزی سرکنسول ایران در کربلا با رئیس بعثه عراق دیدار نوروزی سرکنسول ایران در کربلا با رئیس بعثه عراق دیدار نوروزی سرکنسول ایران در کربلا با رئیس بعثه عراق دیدار نوروزی سرکنسول ایران در کربلا با رئیس بعثه عراق دیدار نوروزی سرکنسول ایران در کربلا با رئیس بعثه عراق

دیدار نوروزی سرکنسول ایران در کربلا با رئیس بعثه عراق

میرمسعود حسینیان سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کربلا با حضور در محل اقامت مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق، سال نو را به وی تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از كربلاي معلا، ميرمسعود حسينيان سركنسول جمهوري اسلامي ايران در كربلا با حضور در محل اقامت مسئول دفتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در عراق، سال نو را به وي تبريك گفت.
در اين ديدار كه جمعي از مسئولان سركنسولگري نيز، حسينيان را همراهي مي كردند وي ضمن تبريك سال جديد، براي حجت الاسلام والمسلمين نجفي روحاني آرزوي سالي پر از خير و بركت كرد.
حسينيان همچنين با تقدير از برنامه هاي فرهنگي بعثه مقام معظم رهبري در ايام ميلاد حضرت زهرا (س) و تحويل سال جديد، اين برنامه ها را بسيار مطلوب برشمرد.
در اين ديدار حجت الاسلام والمسلمين نجفي روحاني مسئول دفتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در عراق نيز ضمن تبريك سال نو و تشكر از حضور سركنسول و جمعي از مديران سركنسولگري، سالي توأم با موفقيت، معرفت و توفيق خدمات بيشتر و هرچه بهتر به زائران عزيز عتبات را براي تمامي دستانداراكاران اين امر از درگاه خداوند مسئلت كرد.




نظرات کاربران