حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر:    

بعد از پیروزی انقلاب مردم افتخارات فراوانی را آفریده اند حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر:    

بعد از پیروزی انقلاب مردم افتخارات فراوانی را آفریده اند حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر:    

بعد از پیروزی انقلاب مردم افتخارات فراوانی را آفریده اند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر:    

بعد از پیروزی انقلاب مردم افتخارات فراوانی را آفریده اند حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر:    

بعد از پیروزی انقلاب مردم افتخارات فراوانی را آفریده اند حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر:    

بعد از پیروزی انقلاب مردم افتخارات فراوانی را آفریده اند حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر:    

بعد از پیروزی انقلاب مردم افتخارات فراوانی را آفریده اند حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر:    

بعد از پیروزی انقلاب مردم افتخارات فراوانی را آفریده اند
حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر:

بعد از پیروزی انقلاب مردم افتخارات فراوانی را آفریده اند

نماینده ولی فقیه درامورحج و زیارت با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی خدمات فراوانی را به مردم ایران وجهان عرضه داشته است، تصریح کرد: رسیدن به قدرت ارزش آن را ندارد که خون شهیدان را پایمال کنیم و افتخارات این ملت را از بین ببریم.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، حجت الاسلام والمسلمين سيد علي قاضي عسكر در جلسه تواصي به حق درجمع كاركنان سازمان حج و بعثه مقام معظم رهبري لزوم توجه به توبه و استغفار درماه شعبان وبويژه هفته پاياني آن را يادآور شد واظهارداشت: در دعاها آمده است: "اَللّهُمَّ اِنْ لَمْ تَكُنْ غَفَرْتَ لَنا فيما مَضى مِنْ شَعْبانَ فَاغْفِرْ لَنا فيما بَقِىَ مِنْهُ" - خدايا اگردراين ماه از گناه ما نگذشته اي درمدت باقيمانده از گناهانمان بگذر تا بتوانيم پاك و پاكيزه وارد ضيافت الهي شويم.
نماينده ولي فقيه درامور حج و زيارت با اشاره به اينكه رمضان ماه ميهماني خداست، افزود: ازنظر روحي بايد شرايط را فراهم كنيم ودرماه مبارك رمضان به گونه اي بر خدا وارد شويم كه باريتعالي پاسخ ما را بدهد.
وي با اشاره به فرازي از دعاي ابوحمزه ثمالي اضافه كرد: امام سجاد (ع) وقتي با خداوند صحبت مي كنند جمله اي با اين مضمون مي فرمايند: نكند من به شرايطي رسيده باشم كه ديگردوست نداشته باشي صداي من را بشنوي و طرف خطاب من قرار گيري، ما نبايد با خدايي كه ارحم الراحمين و اكرم الاكرمين است به گونه اي عمل نماييم كه او نخواهد صداي ما را بشنود و به ما عنايتي داشته باشد.
حجت الاسلام والمسلمين قاضي عسكر به حاضران توصيه كرد قبل از ورود به ماه مبارك رمضان اگر در بين آنها و ديگران كدورتي وجود دارد ويا بين آنها و خدا مشكلي وجود دارد با توبه ، استغفار و بازگشت به مسيرصحيح كينه ها را بزدايند تا به اقيانوس بيكران رحمت الهي راه پيدا كنند.
نماينده ولي فقيه دربخش ديگري از سخنان خود با اشاره به اينكه هميشه دوران انتخابات با يك سلسله تنش هايي همراه است كه متاسفانه آثارش تا مدتها درجامعه باقي مي ماند، گفت: درايام انتخابات چهره سياهي ازانقلاب اسلامي نشان داده شد واين ظلم به انقلاب و خون شهيدان بود.
وي افزود: از آغاز پيروزي انقلاب اسلامي تاكنون خدمات بسيار شايسته اي را شاهد هستيم و مردم افتخارات فراواني را درهمه جبهه ها آفريده اند.
وي يك نمونه از اين افتخارات را توليد دانش دانست و تاكيد كرد: به هركجا بنگريم انقلاب اسلامي خدمات فراواني را به مردم ايران وجهان عرضه داشته است ولي متاسفانه درانتخابات به نحوي عمل شد كه رسانه هاي ضد انقلاب با استناد به همين سياه نمايي ها عليه انقلاب بسيج شدند.
وي با تاكيد بر اينكه چنين رفتاري نياز به توبه و استغفاردارد ، افزود: رسيدن به قدرت ارزش آن را ندارد كه خون شهيدان را پايمال كنيم و افتخارات اين ملت را از بين ببريم.
نماينده ولي فقيه آسيب شناسي را مهم خواند و با يادآوري اتفاقاتي كه درهنگام ثبت نام از كانديداهاي رياست جمهوري رخ داد ، سوال كرد: چرا نبايد شوراي نگهبان و ديگردستگاههاي ذي ربط قانون گذار، قوانين دقيق و محكمي را مدون نمايند تا از بروز اين اتفاقات جلوگيري شود؟
وي با تاكيد براينكه بايد براي انتخاب نفردوم كشور قاعده و قانون و شرايط و ويژگي هاي خاصي درنظرگرفته شود، افزود: امروزه اگربخواهند فردي را دراداره اي استخدام كنند مدرك وشرايط او را مدنظرقرارمي دهند ولي متاسفانه درموضوع رياست جمهوري غفلت شده است، اين اقدام دردوره قبل بايد صورت مي گرفت، ليكن اين اتفاق نيفتاد و مسئولان مربوطه نبايد دوباره آن را تا انتخابات بعدي فراموش كنند و حتما بايد اين مشكل را براي دوره بعد حل كنيم.
حجت الاسلام والمسلمين قاضي عسكرهمچنين وجود ضابطه در مناظرات را ضروري خواند و گفت: اگردرمناظرات تهمتي زده مي شود مجري بايد بتواند براساس ضابطه اي كه ازقبل تعريف شده جلوي آن را گرفته وبگويد اين موضوع خارج از بحث است و اگر شما مدركي داريد براي بررسي به قوه قضائيه منعكس كنيد.
وي همچنين به عوام فريبي براي جمع كردن راي اشاره كرد و افزود: در بيان اين موارد نگاهي به هيچ كدام از كانديداها ندارم ولي متاسفانه اين اتفاقات افتاد و قلب و فكر مردم را جريحه داركرد. وي اضافه كرد: اين همه مسايل در ارتباط با فساد و.. مطرح و بعد از انتخابات هم تمام مي شود وهيچكس نيز پيگيري نمي كند ولي براي مردم اين سوال باقي مي ماند كه نتيجه اين همه حرف هايي كه زدند، چه شد؟
حجت الاسلام والمسلمين قاضي عسكر با تاكيد براينكه بايد به ملت ايران افتخار كرد كه با بيش از 41 ميليون راي رئيس جمهور خود را از ميان نامزدها انتخاب نمود ، گفت: دردنياي امروز بيش از هفتاد درصد مشاركت درانتخابات كم سابقه است و بايد به ملت ايران آفرين گفت كه وظيفه خود را خوب ادا كرد.
وي با اشاره به اينكه با انتخاب رئيس جمهوربايد همه طرفها از طرح مسايلي كه ممكن است اعصاب و ذهن مردم و افكار عمومي را جريحه داركند پرهيز نمايند، افزود: دامن زدن به اختلافات و يا طرح مسايلي مانند تقلب و... زيبنده اين كشور و مردم نيست وبايد متحد و يكپاچه به جلو حركت وديگر كانديداها نيز بايد خدا را شكر كنند كه اين مسئوليت خطير بر دوش ديگري افتاد و از دوش آنها برداشته شد.
نماينده ولي فقيه به سفر رئيس جمهور آمريكا به عربستان و اظهاراتي كه دراين سفر عليه ايران صورت گرفت اشاره كرد و گفت: ما دشمن داريم و اگر درما رخوت و سستي احساس كنند از ما انتقام خواهند گرفت لذا بايد متحد و يكپارچه باشيم و همه با هم در برابر دشمنان بايستيم.
وي گفت: اختلاف باعث فشل شدن و نابودي است و بايد بحث ها را تمام كرد و دست دردست هم براي پيشرفت كشور تلاش نمود.
وي درادامه با اشاره به اينكه درحديث آمده است: "اُنظُر إلى ما قالَ و لاتَنظُر إلى مَن قالَ " اظهارداشت: بايد ديد حرفي كه زده مي شود درست است يا نه و نگاه نكرد چه كسي اين حرف را مي زند، ممكن است حتي دشمن حرف درستي بزند و يا اشكال صحيحي را مطرح كند ما بايد آن را بپذيريم و عيوب مطرح شده را برطرف كنيم.
حجت الاسلام والمسلمين قاضي عسكر افزود: كانديداهاي رياست جمهوري با هر نيت و دليلي حرف هايي را زدند و مسائلي را در رابطه با مشكلات كشور و اقدامات آينده مطرح كردند ، اكنون اين دولت است كه بايد اولويت هاي خود را مشخص كند، مشكلات واقعي را شناسايي كند و براي حل آنها زمان را از دست ندهد.
وي با تاكيد براينكه جوان گرايي ، رونق توليد و ايجاد اشتغال ازجمله موارد درستي بود كه مطرح شد، اضافه كرد: اين حرف ها بسياردرست است، ما بايد به جوانان متدين و با استعداد خود كه مدارك عالي دارند و تخصص شان بالاست افتخار كنيم و آنها را به عرصه بياوريم تا با نشاط بيشتري براي پيشرفت كشور برنامه ريزي و تلاش كنند.
نماينده ولي فقيه گفت: توليد را بايد دركشور رونق داد و جلوي واردات بي رويه را گرفت و براي ورود كالاهايي كه توليد با كيفيت داخلي دارد تعرفه هاي بالايي در نظر گرفت تا براحتي وارد كشور نشود و توليد داخلي افزايش يابد.
وي افزود: ايجاد كاربراي جواناني كه وارد بازاركارشده اند با دعا وامثال آن امكان پذير نيست بلكه بايد فرصت هاي شغلي جديد ايجاد كرد وهمانطوري كه رهبري فرموده اند مي توان كارگاههاي زود بازده را كمك و تقويت كرد تا اشتغال نيزافزايش يابد.
حجت الاسلام والمسلمين قاضي عسكر با اشاره به اينكه اصلاح نظام بانكي نيز بايد مورد توجه قرارگيرد، گفت: سيستم بانكي كشوربايد فعال شود ومانند كشورهاي پيشرفته به كمك توليد بيايد و وام با بهره كم به متقاضيان بدهد تا از اين طريق توليد و اشتغال افزايش يابد.
وي با اشاره به اينكه مبارزه با فساد درسخنان همه كانديداها مطرح شد، افزود: مبارزه با فساد وظيفه شرعي ماست و بايد با آن قاطعانه برخورد كرد و جلوي رخنه فساد را گرفت.
وي تصريح كرد: نبايد با مفسد و فاسد با ترحم برخورد كرد بطوري كه اميرالمومنين حضرت علي (ع) مي فرمايند: آنچنان داغي بر پيشاني اين افراد بنهيد تا هركسي آنها را مي بيند براي ديگران عبرت بشود.
نماينده ولي فقيه ازمشكلات معيشتي مردم، ازدواج جوانان ، كمك به اقشارآسيب پذير و مسايل فرهنگي بعنوان ديگر محورهاي مورد توجه كانديداها نام برد و گفت: اين موارد بايد فهرست و تبديل به برنامه شود و دردستور كار دولت قرار گيرد، قواي مقننه، قضائيه و مجريه و همه اقشار مردم بايد دست بدست هم بدهند تا اينكه در دور جديد شاهد تحولات جدي دركشور باشيم.
وي افزود: صادرات مهم است و بايد دست اندركاران گردش كار را آسان و تسهيل كنند تا توليدات فراوان كشور بتواند صادرشود و درضمن درچارچوب خطوط ترسيم شده توسط مقام معظم رهبري و نظام ازحساسيت ها و دشمني ها درعرصه بين المللي كاسته شود.
حجت الاسلام والمسلمين قاضي عسكر مطرح كردن بحث هاي فرعي بعد از انتخابات را بي مورد دانست وگفت: حال كه با راي اكثريت رئيس جمهورانتخاب شده است آنهايي كه تريبون در دست دارند درماه مبارك رمضان از گشودن باب غيبت ، تهمت و افترا به اين و آن پرهيز كنند و مردم را به گناه نكشند.
وي با تاكيد براينكه دراين شرايط همه بايد با هم و دركنار هم باشيم، افزود: مقام معظم رهبري با مديريت مدبرانه از روز اول فرمودند براي من مشاركت مردم مهم است و نمي گويم به چه كسي راي دهيد، ايشان بعد از اعلام نتايج انتخابات نيز تبريك گفتند و از مشاركت گسترده مردم ابراز خوشحالي كردند و ما هم بايد همين سيره را عمل كنيم و همگان بدنبال رشد و تعالي كشور باشيم.




نظرات کاربران