تشرف ۱۳۵ زائر از استان ایلام به سفر حج تمتع تشرف ۱۳۵ زائر از استان ایلام به سفر حج تمتع تشرف ۱۳۵ زائر از استان ایلام به سفر حج تمتع بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تشرف ۱۳۵ زائر از استان ایلام به سفر حج تمتع تشرف ۱۳۵ زائر از استان ایلام به سفر حج تمتع تشرف ۱۳۵ زائر از استان ایلام به سفر حج تمتع تشرف ۱۳۵ زائر از استان ایلام به سفر حج تمتع تشرف ۱۳۵ زائر از استان ایلام به سفر حج تمتع

تشرف ۱۳۵ زائر از استان ایلام به سفر حج تمتع

مهدی حیدری با بیان اینکه زمان ثبت نام در کاروان ها از شنبه ۲۴ اردیبهشت همزمان با سراسر کشور آغاز شد، افزود: ثبت نام همچنان ادامه دارد و تاکنون در سطح استان ۱۰۰ نفر از متقاضیان ثبت نام خود را تکمیل کرده اند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از خبرگزاري مهر، مهدي حيدري با بيان اينكه زمان ثبت نام در كاروان ها از شنبه ۲۴ ارديبهشت همزمان با سراسر كشور آغاز شد، افزود: ثبت نام همچنان ادامه دارد و تاكنون در سطح استان ۱۰۰ نفر از متقاضيان ثبت نام خود را تكميل كرده اند.
مدير حج و زيارت استان ايلام هزينه حج امسال را ۱۱ ميليون ۸۰۰ هزار تومان بيان كرد و يادآور شد: افرادي كه تا ۳۰ آبان ماه سال ۱۳۸۵ اقدام به نام نويسي براي حج تمتع كرده اند، امسال به سرزمين وحي مشرف مي شوند.
حيدري با اشاره به اينكه اعزام حجاج استان در نيمه اول مرداد ماه سال جاري انجام خواهد شد افزود: حجاج قبل از اعزام در ۱۰ نشست توجيهي شركت مي كنند.
وي در خصوص اعزام زائران ايلامي در ماه مبارك رمضان نيز گفت: با توجه به عدم استقبال مردم در اين ماه امسال هيچ گونه اعزامي در ماه مبارك رمضان به عتبات عاليات انجام نمي شود.


| شناسه مطلب: 68369




حج تمتع ايلام



مطالب مرتبط

نظرات کاربران