آخرین اخبار حج در ویژه‌برنامه شبکه یک آخرین اخبار حج در ویژه‌برنامه شبکه یک آخرین اخبار حج در ویژه‌برنامه شبکه یک بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
آخرین اخبار حج در ویژه‌برنامه شبکه یک آخرین اخبار حج در ویژه‌برنامه شبکه یک آخرین اخبار حج در ویژه‌برنامه شبکه یک آخرین اخبار حج در ویژه‌برنامه شبکه یک آخرین اخبار حج در ویژه‌برنامه شبکه یک

آخرین اخبار حج در ویژه‌برنامه شبکه یک

در آستانه برگزاری مراسم حج تمتع سال ۱۳۹۶، ویژه برنامه «با کاروان» امروز از شبکه یک سیما روی آنتن خواهد رفت.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از روابط عمومي شبكه يك سيما، «با كاروان» برنامه اي زنده است كه به منظور پوشش آخرين اخبار و اطلاعات حج تمتع سال ۹۶ از شبكه يك سيما پخش مي شود.
اين برنامه ۳۰ دقيقه اي تا پايان ايام حج ابراهيمي، روزهاي يكشنبه و چهارشنبه هر هفته از تهران و مدينه منوره پخش خواهد شد. مجريان «با كاروان» محمدهادي صلح جو و علي جباري هستند.
همچنين حجت الاسلام والمسلمين سيدعلي قاضي عسگر نماينده ولي فقيه در امور حج و سرپرست حجاج ايراني امروز چهارشنبه چهارم مرداد مهمان «با كاروان» خواهد بود تا درباره آخرين اقدامات حج ۹۶ و برنامه هايي كه در ايام مناسك حج در مدينه و مكه اجرا مي شود با بينندگان گفتگو كند. مهمان روز يكشنبه هشتم مرداد با كاروان نيز حميد محمدي رييس سازمان حج و زيارت خواهد بود.
«با كاروان» به تهيه كنندگي مجيد خواجه نژاد و مقداد مومن نژاد كاري از پخش شبكه يك سيما و توليد حج و زيارت سازمان صدا و سيما است كه روزهاي يكشنبه و چهارشنبه ساعت ۱۶:۴۰ بصورت زنده از اين شبكه پخش مي شود.


| شناسه مطلب: 69463




حج 96



نظرات کاربران