گذرنامه دانشگاهیان باید تا ۶ ماه بعد از زمان اعزام اعتبار داشته باشد گذرنامه دانشگاهیان باید تا ۶ ماه بعد از زمان اعزام اعتبار داشته باشد گذرنامه دانشگاهیان باید تا ۶ ماه بعد از زمان اعزام اعتبار داشته باشد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
گذرنامه دانشگاهیان باید تا ۶ ماه بعد از زمان اعزام اعتبار داشته باشد گذرنامه دانشگاهیان باید تا ۶ ماه بعد از زمان اعزام اعتبار داشته باشد گذرنامه دانشگاهیان باید تا ۶ ماه بعد از زمان اعزام اعتبار داشته باشد گذرنامه دانشگاهیان باید تا ۶ ماه بعد از زمان اعزام اعتبار داشته باشد گذرنامه دانشگاهیان باید تا ۶ ماه بعد از زمان اعزام اعتبار داشته باشد

گذرنامه دانشگاهیان باید تا ۶ ماه بعد از زمان اعزام اعتبار داشته باشد

گذرنامه دانشگاهیان باید حداقل تا ۶ ماه بعد از زمان اعزام اعتبار داشته باشد بنابراین لازم است زائرین دانشگاهی از اعتبار گذرنامه های خود اطمینان حاصل کنند چون گذرنامه های صادر شده تنها ۵ سال اعتبار دارد و قابل تمدید نیست.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، محمد زارع؛معاون اجرايي و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان گفت: باتوجه به اينكه دريافت گذرنامه از نيروي انتظامي زمان بر است كليه منتخبين (اصلي و ذخيره)هر چه سريعتر نسبت به تهيه گذرنامه اقدام كنند.
زارع گفت:پذيرفته شدگاني كه از قبل گذرنامه دارند بايد از اعتبار آن اطمينان حاصل نمايند و در صورت عدم اعتبار نسبت به تعويض آن اقدام نموده و طبق زمان بندي مشخص،به دفاتر شوراي استاني عمره و عتبات دانشگاهيان در استان تحصيل خود تحويل دهند.
وي افزود: گذرنامه دانشگاهيان بايد حداقل تا ۶ ماه بعد از زمان اعزام اعتبار داشته باشد بنابراين لازم است زائرين دانشگاهي از اعتبار گذرنامه هاي خود اطمينان حاصل كنند چون گذرنامه هاي صادر شده تنها ۵ سال اعتبار دارد و قابل تمديد نيست.
زارع ادامه داد: داشتن گذرنامه براي همه زائرين اعم از زائر اصلي و همراهان ضروري است.كودكان و نوزادان هم نياز به تهيه گذرنامه خواهند داشت.
وي در خصوص چگونگي صدور گذرنامه براي دانشجوياني كه از معافيت تحصيلي استفاده مي كنند نيز گفت: دانشجوياني كه از معافيت تحصيلي استفاده مي كنند بايد بعد از تحويل (تعهد نامه محضري ) به دفاتر ستاد در استان تحصيل خود منتظر صدور مجوز خروج از كشور باشند.پس از صدور مجوز خروج توسط سازمان نظام وظيفه،به زائرين اطلاع رساني خواهد شد. بعد از آن زائرين با مراجعه به يكي از دفاتر پليس+۱۰ نسبت به تهيه گذرنامه اقدام نمايند.
زارع ادامه داد:زائريني كه كارت پايان خدمت و يا معافيت دائم دارند و همچنين كليه خواهران اعم از اصلي و ذخيره نيز شخصا بايست با مراجعه به مراكز پليس+۱۰ و ارائه مداركي كه براي اخذ گذرنامه لازم است نسبت به دريافت گذرنامه اقدام كنند.
گفتني است؛گذرنامه سندي است كه از سوي اداره كل گذرنامه نيروي انتظامي براي مسافرت اتباع ايراني به خارج از كشور و يا مسافرت از خارج به ايران صادر مي شود.


| شناسه مطلب: 69478




دانشگاه عتبات



مطالب مرتبط

نظرات کاربران