دیدار جابری انصاری با مراجع تقلید در نجف اشرف دیدار جابری انصاری با مراجع تقلید در نجف اشرف دیدار جابری انصاری با مراجع تقلید در نجف اشرف بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
دیدار جابری انصاری با مراجع تقلید در نجف اشرف دیدار جابری انصاری با مراجع تقلید در نجف اشرف دیدار جابری انصاری با مراجع تقلید در نجف اشرف دیدار جابری انصاری با مراجع تقلید در نجف اشرف دیدار جابری انصاری با مراجع تقلید در نجف اشرف

دیدار جابری انصاری با مراجع تقلید در نجف اشرف

معاون عربی و آفریقا وزارت امور خارجه، پس از زیارت آستان مقدس علوی در نجف اشرف، با سه تن از مراجع عظام تقلید دیدار و ضمن ارائه گزارشی از برنامه سفر خود به عراق و تحولات جاری منطقه و سیاست‌های ایران، به راهنمایی‌ها و دیدگاه‌های ایشان گوش فرا داد.

پايگاه اطلاع رساني حج: معاون عربي و آفريقا وزارت امور خارجه، پس از زيارت آستان مقدس علوي در نجف اشرف، با سه تن از مراجع عظام تقليد ديدار و ضمن ارائه گزارشي از برنامه سفر خود به عراق و تحولات جاري منطقه و سياست‌هاي ايران، به راهنمايي‌ها و ديدگاه‌هاي ايشان گوش فرا داد.
جابري انصاري روز چهارشنبه 4 مرداد 96 پس از زيارت آستان مقدس علوي در نجف اشرف، با سه تن از مراجع عظام تقليد؛ آيات بشير نجفي، اسحق فياض و سيد محمد سعيد حكيم ديدار و ضمن ارائه گزارشي از برنامه سفر خود به عراق و تحولات جاري منطقه و سياست هاي ايران، به راهنمايي ها و ديدگاههاي ايشان گوش فرا داد.
وي امروز هم‌چنين از پروژه بازسازي و توسعه حرم امام علي ع نيز ديدار و از نزديك در جريان سير كار و پيشرفت طرح‌هاي در دست اجراء قرار گرفت.
معاون وزير امور خارجه همچنين در چارچوب برنامه‌هاي ديدار خود از نجف اشرف، عصر امروز ضمن بازديد از سركنسولگري جمهوري اسلامي ايران، از نزديك در جريان مجموعه فعاليت‌ها و خدمات اين كنسولگري قرار گرفت.


| شناسه مطلب: 69495




مراجع تقليد نجف



مطالب مرتبط

نظرات کاربران