سؤال‌های خود در خصوص ثبت‌نام پیاده‌روی اربعین را اینجا بپرسید سؤال‌های خود در خصوص ثبت‌نام پیاده‌روی اربعین را اینجا بپرسید سؤال‌های خود در خصوص ثبت‌نام پیاده‌روی اربعین را اینجا بپرسید بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
سؤال‌های خود در خصوص ثبت‌نام پیاده‌روی اربعین را اینجا بپرسید سؤال‌های خود در خصوص ثبت‌نام پیاده‌روی اربعین را اینجا بپرسید سؤال‌های خود در خصوص ثبت‌نام پیاده‌روی اربعین را اینجا بپرسید سؤال‌های خود در خصوص ثبت‌نام پیاده‌روی اربعین را اینجا بپرسید سؤال‌های خود در خصوص ثبت‌نام پیاده‌روی اربعین را اینجا بپرسید

سؤال‌های خود در خصوص ثبت‌نام پیاده‌روی اربعین را اینجا بپرسید

سازمان حج و زیارت شماره تلفن‌های پاسخگویی به سوالات زائران در خصوص سامانه سماح (ویژه ثبت‌نام در پیاده‌روی اربعین) را اعلام کرد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، سامانه سماح به آدرس https://samah.haj.ir/ تنها سامانه رسمي كشور براي ثبت‌نام از متقاضيان سفر به مراسم پياده‌روي اربعين است كه سازمان حج و زيارت با هدف ارائه رواديد عراق به مشتاقان زيارت اربعين حسيني(ع) راه‌اندازي كرده است.
علاقه‌مندان به حضور در مراسم پياد‌ه‌روي اربعين مي‌توانند با مراجعه به اين سامانه و انجام مراحل ثبت‌نام ضمن دريافت رواديد قانوني، بيمه شده و از خدمات ستاد مركزي اربعين از جمله خدمات بهداشتي و درماني در طول مراسم اربعين بهره‌مند شوند.
علاقه‌مندان با ثبت‌نام در اين سامانه امكان پرداخت هزينه رواديد خود را به صورت ريالي پيدا مي‌كنند و ديگر نيازي به تهيه ارز براي دريافت ويزا ندارند.
به گزارش ايكنا، به دليل مطرح بودن برخي سؤال‌ها براي متقاضيان حضور در مراسم پياده‌روي اربعين، سازمان حج و زيارت شماره تلفن‌‌هايي جهت پاسخ‌گويي به پرسش‌هاي مردمي در ۳۲ استان‌ كشور اعلام كرده است. براي مشاهده شماره تلفن‌هاي ارائه شده اينجا را كليك كنيد!
منبع: ايكنا


| شناسه مطلب: 70739




اربعين



نظرات کاربران