زائران به کمک زلزله زدگان بشتابند زائران به کمک زلزله زدگان بشتابند زائران به کمک زلزله زدگان بشتابند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
زائران به کمک زلزله زدگان بشتابند زائران به کمک زلزله زدگان بشتابند زائران به کمک زلزله زدگان بشتابند زائران به کمک زلزله زدگان بشتابند زائران به کمک زلزله زدگان بشتابند

زائران به کمک زلزله زدگان بشتابند

سخنرانی بعثه مقام معظم رهبری در جمع زائران حرم حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام با اشاره به زلزله اخیر در غرب کشور، اظهار داشت: درپی حادثه اخیر مردم عزیز کرمانشاه و شهرهای مختلف این استان آسیب شدیدی دیده اند، ضروری است که زائران ایرانی در بازگشت به میهن به کمک این عزیزان بشتابند.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از كربلاي معلا، حجت الاسلام مشكات، سخنراني بعثه مقام معظم رهبري، امشب 23 آبان ماه در جمع زائران حرم حضرت ابوالفضل العباس عليه السلام با اشاره به زلزله اخير در غرب كشور، اظهار داشت: درپي حادثه اخير مردم عزيز كرمانشاه و شهرهاي مختلف اين استان آسيب شديدي ديده اند، ضروري است كه زائران ايراني در بازگشت به ميهن به كمك اين عزيزان بشتابند.
وي افزود: امروز شما توفيق زيارت عتبات عاليات را داشتيد و قدرآن را بدانيد و پس از بازگشت براي شكر گذاري از اين نعمت الهي سعي كنيد كه زلزله زدگان را هم ياري رسانيد.
حجت الاسلام مشكات در بخش ديگري از سخنا خود به رشادت هاي حضرت ابوالفضل العباس عليه السلام اشاره كرد و از زائران خواست كه در سيره عملي آن حضرت دقت كنند و از او الگو عملي بگيرند.
وي همچنين در بخشي از سخنان خود به روايت درباره اهميت و جايگاه نذر پرداخت و از نظر به عنوان راه هگشاه راه هاي بسته و كليد قفل هاي بسته ياد كرد.
گفتني است، جلسه فرهنگي بعثه مقام معظم رهبري با سخنراني يكي از سخنرانان ايران اسلامي و مداحي يكي از ذاكران اهل بيت عليهم السلام، هر شب پس از نماز مغرب و عشاء در سرداب عقلمي حرم حضرت ابوالفضل العباس عليه السلام با حضور زائران ايراني برگزار مي شود.




نظرات کاربران