گزارش تصویری از حضور شیعیان در حرم امامین عسکریین (1) گزارش تصویری از حضور شیعیان در حرم امامین عسکریین (1) گزارش تصویری از حضور شیعیان در حرم امامین عسکریین (1) بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
گزارش تصویری از حضور شیعیان در حرم امامین عسکریین (1) گزارش تصویری از حضور شیعیان در حرم امامین عسکریین (1) گزارش تصویری از حضور شیعیان در حرم امامین عسکریین (1) گزارش تصویری از حضور شیعیان در حرم امامین عسکریین (1) گزارش تصویری از حضور شیعیان در حرم امامین عسکریین (1)

گزارش تصویری از حضور شیعیان در حرم امامین عسکریین (1)

با توجه به امنیت کامل راه ها و همچنین شهر سامر تعداد بیشتری از زوار برای زیارت «امامین عسکریین علیهما سلام» به شهر سامرا سفر می کنند.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از سامرا، حضور شيعيان و محبان اهل بيت عليهم السلام در حرم مطهر امامين عسكريين عليهما سلام افزايش يافته است. آستان مقدس عسكريين در اين روزها ميزبان زائراني از اقصي نقاط جهان است كه براي زيارت به عراق سفر كرده اند.
شايان ذكر است، با توجه به امنيت كامل راه ها و همچنين شهر سامر تعداد بيشتري از زوار براي زيارت «امامين عسكريين عليهما سلام» به شهر سامرا سفر مي كنند.


| شناسه مطلب: 71748




سامرا عتبات



مطالب مرتبط

نظرات کاربران