یک زائر لبنانی:زائر امام رضا شدن سعادت می خواهد یک زائر لبنانی:زائر امام رضا شدن سعادت می خواهد یک زائر لبنانی:زائر امام رضا شدن سعادت می خواهد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
یک زائر لبنانی:زائر امام رضا شدن سعادت می خواهد یک زائر لبنانی:زائر امام رضا شدن سعادت می خواهد یک زائر لبنانی:زائر امام رضا شدن سعادت می خواهد یک زائر لبنانی:زائر امام رضا شدن سعادت می خواهد یک زائر لبنانی:زائر امام رضا شدن سعادت می خواهد

یک زائر لبنانی:زائر امام رضا شدن سعادت می خواهد

یک زائر لبنانی گفت: زائر امام رضا(ع) شدن افتخاری بزرگ و سعادتی است که شامل حال هر کس نمی‌شود.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، كارواني از كشور لبنان به حرم مطهر رضوي مشرف شدند و در رواق غدير حرم مطهر رضوي از برنامه هاي متنوعي كه براي آنان تدارك ديده شده بود بهره‌مند شدند.
احلام عبدالله اظهار كرد: براي نخستين بار است كه با اين كاروان عازم سفر به شهر مشهد شده‌ام. حسرت مي‌خورم كه چرا سال‌هاي گذشته از اين توفيق بي نصيب بودم.
وي ادامه داد: نخستين بار كه در اين حرم مطهر حضور يافتم، احساسي داشتم كه گويي هيچ گاه تجربه نكرده بودم. از آن موقع به بعد آرزو داشتم يك بار ديگر اين احساس را تجربه كنم. انسان در اينجا حس سبكي و آرامش كرده و خود را به خدا نزديك‌تر مي‌بيند.
اين زائر به ميهمان‌نوازي و خدمات خادمان حرم مطهر رضوي اشاره كرد و افزود: همه خادمان در اين بارگاه منور به نوعي خدمت گزاري مي‌كنند تا شرايط مناسبي را براي زائران به ويژه زائران غير ايراني فراهم كنند و آنان را در كسب توفيق زيارتي هر چه بهتر ياري مي‌كنند.
احلام تصريح كرد: بسيار خوشحالم كه در ايام پاياني ماه صفر به اين آستان نوراني قدم نهاده‌ام و تصميم دارم در سال‌هاي آينده و تا هنگامي‌كه توان داشته باشم، به زيارت حضرت علي بن موسي الرضا(ع) بيايم و از امام رضا(ع) مي‌خواهم من را در اين تصميم ياري كند.
او اظهار كرد: هر بار كه در ايام شهادت امام رضا(ع) عزداري‌ها و سوگواري‌ها در بارگاه منور اين امام همام از شبكه‌هاي مختلف تلويزيوني را مي‌ديدم، دلم سخت مي‌گرفت، اشك مي‌ريختم و از عمق دل آرزوي همراهي با آن‌ها را داشتم. بسيار خوشحالم كه امسال نيز در خيل عظيم عاشقان و ارادتمندان حضرت رضا(ع) هستم.
اين زائر بيان كرد: مجموعه آستان قدس رضوي رواقي را به زائران غيرايراني و عرب زبانان اختصاص داده است كه بسيار ستودني و در خور توجه است. ما در اين رواق از برنامه‌هايي كه به مناسبت اين ايام تدارك ديده شده بود، از جمله سخنراني، مداحي، سينه زني و عزداري، اقامه نماز جماعت و.... بهره‌مند شديم كه جاي تقدير و تشكر دارد.


| شناسه مطلب: 71775




مشهد امام رضا



مطالب مرتبط

نظرات کاربران