روایت سفر متفاوت جانبازان به کربلا در برنامه «از آسمان» روایت سفر متفاوت جانبازان به کربلا در برنامه «از آسمان» روایت سفر متفاوت جانبازان به کربلا در برنامه «از آسمان» بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
روایت سفر متفاوت جانبازان به کربلا در برنامه «از آسمان» روایت سفر متفاوت جانبازان به کربلا در برنامه «از آسمان» روایت سفر متفاوت جانبازان به کربلا در برنامه «از آسمان» روایت سفر متفاوت جانبازان به کربلا در برنامه «از آسمان» روایت سفر متفاوت جانبازان به کربلا در برنامه «از آسمان»

روایت سفر متفاوت جانبازان به کربلا در برنامه «از آسمان»

برنامه «از آسمان» که به نقل روایاتی از این ستارگان آسمان شهادت می‌پردازد، این هفته به سفر جانبازان به کربلا اختصاص دارد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، در برنامه «از آسمان»امير خورشيدي فرد تهيه كننده برنامه هاي تلويزيوني در خصوص برنامه «از آسمان» گفت: «از آسمان» كه با نگاهي به شهداي نسل سوم و مدافع حرم به نقل رواياتي از اين ستارگان آسمان حماسه و شهادت مي پردازد، اين هفته به سفر جانبازان به كربلا اختصاص دارد.
وي ادامه داد: مدتي است با همت سپاه پاسداران و پيگيري هاي برنامه «از آسمان» جانبازان 70 درصد براي اولين بار مشرف به زيارت كربلا مي شوند.
خورشيدي فرد عنوان كرد: جانبازان 70 درصد براي باز كردن مسير كربلا جنگيدند و اكنون با خانواده به كربلا مي روند. پخش قسمت هايي از اين سفر انعكاس خوبي بين مردم و جانبازان داشته است.
گفتني است؛ برنامه تلويزيوني «از آسمان» به كارگرداني و تهيه كنندگي امير خورشيدي فرد جمعه هر هفته ساعت 16:00 از شبكه دو سيما پخش مي شود.
منبع: باشگاه خبرنگاران


| شناسه مطلب: 72823




جانبازان عتبات



نظرات کاربران