عرض ارادت بانوی معلول تهرانی به ساحت مقدس حضرت عباس(ع) عرض ارادت بانوی معلول تهرانی به ساحت مقدس حضرت عباس(ع) عرض ارادت بانوی معلول تهرانی به ساحت مقدس حضرت عباس(ع) بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
عرض ارادت بانوی معلول تهرانی به ساحت مقدس حضرت عباس(ع) عرض ارادت بانوی معلول تهرانی به ساحت مقدس حضرت عباس(ع) عرض ارادت بانوی معلول تهرانی به ساحت مقدس حضرت عباس(ع) عرض ارادت بانوی معلول تهرانی به ساحت مقدس حضرت عباس(ع) عرض ارادت بانوی معلول تهرانی به ساحت مقدس حضرت عباس(ع)

عرض ارادت بانوی معلول تهرانی به ساحت مقدس حضرت عباس(ع)

عرض ارادت به ساحت مولا جلوه های گوناگون دارد و محبان و ارادتمندان به طرق گوناگون اخلاص خود را نسبت به مولای خود بیان می کنند. برخی اوقات برگزاری یا حضور در مراسم و شعائر حسینی نمایانگر این عرض ارادت است و گاهی اوقات با بخشش و گذشت و تلاش این ارادت نمایان می شود. اینکه محب با استفاده از امکانات و نیروی خود چیزی را بسازد تا به مولای خود تقدیم نماید یکی از جلوه های عرض اشتیاق و ارادت است.

به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاع رساني حج از كربلاي معلي، خانم مهديه باقري از استان تهران يكي از محبان و وفاداران به ساحت اهل بيت (عليهم السلام) است كه با نظر به اينكه كل بدن وي از معلوليت رنج مي برد تابلويي هنري را ساخته و به حرم مطهر علمدار كربلا حضرت عباس (ع) اهدا نموده است. تابلوي هنري كه نه با دستان و نه با كمك خانواده خود، بلكه با اصرار بر انجام اين كار و در مدت زمان كوتاهي با دندانهاي خود ساخته است.
مادر خانم باقري اظهار داشت: بيشتر اعضاي بدن مهديه معلول است و او قادر به شنيدن و صحبت كردن نيست. او پس از اينكه آگاه شد كه به كربلاي معلي مشرف مي شويم، اين كار را در مدت زمان ده روز به اتمام رساند.
گفتني است؛ سازنده اين تابلوي هنري توسط مهره، طرحي اسليمي را خلق كرده كه در وسط آن عبارت«يا عباس» رسم شده و خانم باقري با اين كار شوق و محبت و ارادت خود را به قمر بني هاشم (ع) بيان نموده است تا بعد از رسيدن به بخش هدايا و نذورات حرم مطهر آن را به آستان مطهر اهدا نمايد.
اين هديه همچون هداياي ديگر كه از همه جهان به اين مكان مقدس اهدا مي شود، اكنون جزء گنجينه هداياي آستان قدس عباسي است.


| شناسه مطلب: 87684




مهديه باقري عباس



نظرات کاربران