سهمیه حج تمتع استان یزد افزون بر سه هزار نفر است سهمیه حج تمتع استان یزد افزون بر سه هزار نفر است سهمیه حج تمتع استان یزد افزون بر سه هزار نفر است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
سهمیه حج تمتع استان یزد افزون بر سه هزار نفر است سهمیه حج تمتع استان یزد افزون بر سه هزار نفر است سهمیه حج تمتع استان یزد افزون بر سه هزار نفر است سهمیه حج تمتع استان یزد افزون بر سه هزار نفر است سهمیه حج تمتع استان یزد افزون بر سه هزار نفر است

سهمیه حج تمتع استان یزد افزون بر سه هزار نفر است

مدیر حج و زیارت یزد از افزوده شدن 405 نفر در قالب سه کاروان به سهیمه حج تمتع این استان خبر داد و گفت: با تکمیل ظرفیت این کاروان ها، سهمیه سال 1397 حجاج یزدی به سه هزار و 10 نفر افزایش یافت.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، علي اصغر شريفي زارچي روز شنبه به ايرنا افزود: با توجه به استقبال مردم و تكميل ظرفيت 2 هزار و 605 نفر در 19 كاروان در چهار روز نخست فراخوان، درخواست اضافه شدن سه كاروان 135 نفري به سازمان مركزي ارائه و موافقت شد.
به گفته وي سه كارواني كه اضافه شد، پرواز 2 كاروان از شيراز و كاروان ديگر از اصفهان برنامه ريزي شد و بر اين اساس افرادي كه فيش ثبت نام آنها تا 30 دي 1385باشد، سال آينده به حج تمتع اعزام مي شوند.
وي يادآور شد: زائران حج تمتع استان سال 1397،مدينه قبل هستند.
اين مسئول حج و زيارت يزد يادآور شد: سال 1396، 2 هزار و270 نفر شامل 16 كاروان براي انجام مناسك حج به سرزمين وحي اعزام شدند كه از اين تعداد، يكهزار و 94 نفر مرد و بقيه زن بودند.
به گفته شريفي، زائران مي توانند براي اطلاعات بيشتر به پايگاه اينترنتي حج و زيارت يزد به آدرس yazd.haj.ir و يا كارگزاري‌ هاي استان مراجعه و كسب اطلاع كنند.
وي تصريح كرد: اطلاع رساني به موقع و دقيق به ويژه در فرصت مناسب قبل از موسم حج، نقش بسيار مهمي در ارائه خدمات بهتر و روانتر به حجاج خواهد داشت.
طبق توافق به عمل آمده ميان سازمان حج و زيارت جمهوري اسلامي ايران و عربستان، سال 1396 حدود 86 هزار زائر به تدريج از هشتم مرداد به اين كشور اعزام شدند.


| شناسه مطلب: 87702




يزد حج 97



نظرات کاربران