کمک به بازسازی عتبات عالیات ارزشمند است کمک به بازسازی عتبات عالیات ارزشمند است کمک به بازسازی عتبات عالیات ارزشمند است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
کمک به بازسازی عتبات عالیات ارزشمند است کمک به بازسازی عتبات عالیات ارزشمند است کمک به بازسازی عتبات عالیات ارزشمند است کمک به بازسازی عتبات عالیات ارزشمند است کمک به بازسازی عتبات عالیات ارزشمند است

کمک به بازسازی عتبات عالیات ارزشمند است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با تاکید بر افزایش مشارکت آحاد مردم در بازسازی عتبات عالیات گفت: این حرکتی ارزشمند معنوی باید با اهتمام علاقه مندان به ائمه اطهار (علیها السلام) تداوم یابد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، آيت الله محمدرضا ناصري يزدي عصر جمعه در ديدار با مسوول فرهنگي ستاد بازسازي عتبات عاليات استان و امام جمعه مهريز افزود: مردم يزد سال هاي گذشته در كمك به اين امر بسيار پيشگام بودند و دلبستگي عميق خود را به ارزش هاي ديني نشان دادند.
وي با قدرداني از فعاليت هاي انجام شده بر اهميت كمك به بازسازي عتبات عاليات تاكيد كرد و ادامه داد: جلب مشاركت مردمي در برنامه هاي كمك به بازسازي اماكن مقدس كربلا و نجف بايد بيشتر شود.
همچنين مسوول فرهنگي ستاد بازسازي عتبات عاليات استان يزد در اين ديدار گفت: تاكنون اين ستاد با همكاري مردم مناطق مختلف نقش مهمي در بهسازي و نوسازي 180 طرح در عتبات عاليات داشته است.
حجت‌الاسلام سيدحبيب الله ميرخليلي افزود: در سه سال گذشته 700 نفر به عنوان نيروي كار افتخاري و داوطلبانه در بازسازي عتبات عاليات فعاليت داشته اند.
ستاد بازسازي عتبات عاليات در 10 شهرستان استان يزد فعاليت دارد.
ميرخليلي ارديبهشت ماه گذشته گفته بود : مردم ولايتمدار استان يزد در سال 1396 براي بازسازي عتبات عاليات 25 ميليارد ريال كمك كردند كه 15 ميليارد ريال آن نقدي و بقيه طلا و سكه است.
وي افزود: كمك هاي مردمي براي بازسازي عتبات عاليات در كربلا و نجف و براي ساخت صحن و سراي حضرت علي (ع) هزينه شده است.
وي ادامه داد: در اين مدت 250 كارگر ساده ، آشپز و نيروي متخصص در رشته‌هاي متعدد براي بازسازي عتبات به عراق اعزام شدند.
اين مسوول اظهار كرد: مردم خير استان مي توانند كمك هاي نقدي خود را براي بازسازي عتبات به حساب 0104047070007 بانك ملي شعبه بازار يزد واريز كنند.
به گفته ميرخليلي كمك هاي اهدايي مردم طبق نيات خيران براي بازسازي مكان هاي مقدس در عراق هزينه مي شود .


| شناسه مطلب: 88611




بازسازي عتبات



نظرات کاربران