سرپرست حجاج ایرانی:

تحقق شعار سرپرست حجاج ایرانی:

تحقق شعار سرپرست حجاج ایرانی:

تحقق شعار بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
سرپرست حجاج ایرانی:

تحقق شعار سرپرست حجاج ایرانی:

تحقق شعار سرپرست حجاج ایرانی:

تحقق شعار سرپرست حجاج ایرانی:

تحقق شعار سرپرست حجاج ایرانی:

تحقق شعار
سرپرست حجاج ایرانی:

تحقق شعار"حماسه سیاسی"و "حماسه اقتصادی" تنها راه مقابله با توطئه های دشمنان است

سرپرست حجاج ایرانی درجمع کارکنان و کارمندان بعثه و سازمان حج در تهران، ضمن تبریک حلول سال نو و همچنین تسلیت شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه اطهر (سلام الله علیها)؛ ابراز امیدواری کرد سال جدید سالی توام با موفقیت در تمامی زمینه ها برای کشور و میهن عزیز اسلامی باشد.

به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاع رساني حج، نماينده ولي فقيه و سرپرست حجاج ايراني درجمع كاركنان و كارمندان بعثه و سازمان حج در تهران، ضمن تبريك حلول سال نو و همچنين تسليت شهادت بي بي دو عالم حضرت فاطمه اطهر (سلام الله عليها)؛ ابراز اميدواري كرد سال جديد سالي توام با موفقيت در تمامي زمينه ها براي كشور و ميهن عزيز اسلامي باشد.
وي مسائل پيش روي كشور در سال جديد را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: سالي كه در آن قرار داريم سالي بسيار مهم و حساس است.در سال هاي گذشته، دشمنان، طرح ها و نقشه هاي بسياري عليه مردم مسلمان ايران به كار بستند و در حال حاضر نيز توطئه هاي آنها شكل بسيار گسترده اي به خود گرفته است به گونه اي كه ماشين تبليغاتي استكبار با استفاده از رسانه هاي خود در صدد تاثيرگذاري بر روي افكار عمومي جهان مي باشند و وظيفه ما در اين زمينه بسيار سنگين است.
شيعه هراسي با هدف انحراف افكار عمومي انجام مي‌گيرد
حجت الاسلام والمسلمين سيد علي قاضي عسكر در ادامه تصريح كرد: همان كساني كه پشت صحنه با رژيم اشغالگر قدس همكاري مي كنند ، در روي صحنه با تبليغ شيعه هراسي، مي خواهند شيعه را به عنوان يك خطر براي جهان اسلام معرفي كنند و همراه با برخي از فتنه انگيزي ها و فرصت طلبي هايي كه دارند سعي مي كنند افكار عمومي مردم دنيا را منحرف كنند.
وي مواضع رياكارانه غرب در برخورد با مسائل مختلف جهان را مورد انتقاد قرار داد و اظهار داشت: مناديان دروغين حقوق بشر حاضر نيستند براي كمك به مردم مظلوم فلسطين در برابر اسرائيل، اقدامي انجام دهند. درحالي كه مرتبا نيرو به سوريه اعزام مي كنند و آن كشور را بزرگترين خطر براي جهان مي دانند و دراقدامي بي سابقه افرادي از كشورهاي اروپايي به اسم اسلام در سوريه وارد جنگ با دولت و مردم ان كشور شده اند.
سرپرست حجاج ايراني افزود: اين رخداد ها نشان مي دهد كه توطئه هاي دشمنان بسيار خطر ناك است و اگر در اين زمينه دقت و مراقبتي صورت نگيرد، ممكن است خداي ناكرده به كشور آسيب برسد . لذا رهبر با درايت و هوشمندِ ما امسال را "سال حماسه سياسي و حماسه اقتصادي" معرفي كردند .تحقق اين شعار هوشمندانه تنها راه مقابله با دشمن است.
وي از انتخابات رياست جمهوري و حل مشكلات معيشتي و اقتصادي مردم به عنوان دو مساله مهم در حوزهاي سياست و اقتصاد كشور در سال جديد ياد كرد و اظهار داشت: پرهيز از اختلافات و حفظ وحدت كلمه و همچنين چاره انديشي درباره مسائل اقتصادي مردم از امور مهم كشور در سال جاري است.
نماينده ولي فقيه در امور حج و زيارت افزود: تحريم و مسائلي مانند آن هيچ وقت موجب سقوط ملتها نگرديده است. همان گونه كه در شعب ابيطالب نيز اتفاق افتاد، چند سال محاصره اقتصادي مسلمانان نه تنها سبب نابودي آنها نشد، بلكه نهايتا موفقيت از آن اسلام بود. تحريم نمي تواند به كشوري لطمه وارد كند اما در روايت داريم كه سوء التدبير سبب التدمير: اگر جامعه درست مديريت نشود آن جامعه فرو مي پاشد.
ايشان اظهار داشت: با توجه به انتخابات رياست جمهوري كه در پيش داريم، شعار حماسه سياسي، نقطه عطفي در تاريخ كشور ما محسوب مي شود كه علاوه بر حضور گسترده مردم در صحنه ، سطح مديريت جامعه نيز ارتقاء مي يابد تا هم جامعه به درستي راهبري شود و هم توطعه هاي دشمنان خنثي شود.
نماينده ولي فقيه در امور حج و زيارت در بخش ديگري از سخنان خود به موضوع حماسه اقتصادي پرداخته و افزود :نبايد اجازه داد كه مسائل و مشكلات معيشتي مردم بر دوش آنها سنگيني كند. بايد يك برنامه جامع اقتصادي براي حل معضلات و مشكلات مردم ارائه داد .مسائل اقتصادي را نمي توان يكباره برطرف كرد. نظام عرضه و تقاضا در حوزه اقتصادي راهكارهاي خاص خود را دارد و تصميم هاي درست و حساب شده و برنامه ريزي صحيح و كامل مي تواند مشكلات اقتصادي جامعه را برطرف كند.
تحقق شعار سال با حمايت ظاهري تحقق نمي‌يابد
وي افزود: شعاري را كه رهبر فرزانه انقلاب براي امسال مطرح كرده اند، شعار بسيار مهمي است اما مسئولان و مردم نبايد با آن برخورد شعاري داشته باشند. با حمايت هاي ظاهري مشكلات حل نخواهد شد. بايد مشكلات مردم را شناسايي كرده و براي حل ان برنامه ريزي و قاطعانه اجرا كرد.
سرپرست حجاج ايراني در ادامه به سيره امير المومنين علي (ع) در حوزه اقتصاد اشاره كرده و اظهار داشت: امير المومنين از يك طرف كسبه و بازاريان را به تقوا دعوت مي كرد و در جايي ديگر نيز اگر عمل خلافي از كسي سر مي زد مجازاتش مي كرد. در تصميم گيري اقتصادي داراي برنامه بودند.درعهدنامه مالك اشتر خطاب به مالك آمده است كه نسبت به افراد و كسبه و تجار و ... چگونه عمل شود.
وي تصريح كرد: هر كسي به هر ميزان كه مي تواند در راه تحقق شعار امسال تلاش كند و مسئولان نيز با توجه به رهنمودهاي حكيمانه مقام معظم رهبري تلاش كنند كه مشكلات مردم برطرف شود.




نظرات کاربران