مخاطبان درباره مشکلات و پیامدهای هزینه حج نظر دهند مخاطبان درباره مشکلات و پیامدهای هزینه حج نظر دهند مخاطبان درباره مشکلات و پیامدهای هزینه حج نظر دهند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
مخاطبان درباره مشکلات و پیامدهای هزینه حج نظر دهند مخاطبان درباره مشکلات و پیامدهای هزینه حج نظر دهند مخاطبان درباره مشکلات و پیامدهای هزینه حج نظر دهند مخاطبان درباره مشکلات و پیامدهای هزینه حج نظر دهند مخاطبان درباره مشکلات و پیامدهای هزینه حج نظر دهند

مخاطبان درباره مشکلات و پیامدهای هزینه حج نظر دهند


مخاطبان می‌توانند نظران خود را درباره پیامدها و مشکلات افزایش هزینه حج تا پایان روز سه شنبه دهم اردیبهشت به شماره ۸۸۸۰۵۸۰۱ فکس و یا از طریق پست الکترونیک din. mehr@gmail. com و یا با کامنت گذاری بر روی این خبر به ما اطلاع دهند.

خبرگزاري مهر بنا دارد نظر خوانندگان خود را درباره هزينه حج تمتع ۹۲ بگيرد و آن را در گزارشي منتشر كند، بنابراين مردم و مخاطبان مي‌توانند نظران خود را درباره پيامدها و مشكلات افزايش هزينه حج تا پايان روز سه شنبه دهم ارديبهشت به شماره ۸۸۸۰۵۸۰۱ فكس و يا از طريق پست الكترونيك din.mehr@gmail.com و يا با كامنت گذاري بر روي اين خبر به ما اطلاع دهند.
با توجه به اينكه سازمان حج و زيارت متولي سياستگذاري و مديريت امور حج كشور است؛ روند كنوني ثبت نام‌ها و ايجاد توقع و انتظار چندين ساله در مردم براي رفتن به حج و ثبت نام بيش از ۲ ميليون نفر با سپرده گذاري چندين ساله و سپس اعلام هزينه ۹ تا ۱۲ ميليوني براي رفتن به حج قطعا تبعات رواني و اجتماعي خواهد داشت. به گونه اي كه بسياري از كساني كه سالها پيش به اميد حج تمتع مبلغي را پرداخت كرده اند، امروز دچار مشكل شده اند.


| شناسه مطلب: 36518




ثبت نام حج هزينه حج



مطالب مرتبط

نظرات کاربران