هشدار آیت الله مکارم نسبت به نقشه شیطانی رژیم صهیونیستی درباره مسجد الاقص هشدار آیت الله مکارم نسبت به نقشه شیطانی رژیم صهیونیستی درباره مسجد الاقص هشدار آیت الله مکارم نسبت به نقشه شیطانی رژیم صهیونیستی درباره مسجد الاقص بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
هشدار آیت الله مکارم نسبت به نقشه شیطانی رژیم صهیونیستی درباره مسجد الاقص هشدار آیت الله مکارم نسبت به نقشه شیطانی رژیم صهیونیستی درباره مسجد الاقص هشدار آیت الله مکارم نسبت به نقشه شیطانی رژیم صهیونیستی درباره مسجد الاقص هشدار آیت الله مکارم نسبت به نقشه شیطانی رژیم صهیونیستی درباره مسجد الاقص هشدار آیت الله مکارم نسبت به نقشه شیطانی رژیم صهیونیستی درباره مسجد الاقص

هشدار آیت الله مکارم نسبت به نقشه شیطانی رژیم صهیونیستی درباره مسجد الاقص

حضرت آیت الله مکارم شیرازی در پی حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی بیانیه ای صادر و تاکید کرد: همه مسلمین، علما و دانشمندان و جوانان غیور باید به مسؤولیت خود عمل کنند و با هر وسیله ممکن جوانان فلسطینى را یارى دهند.


به گزارش خبرگزاري رسا، حضرت آيت الله ناصر مكارم شيرازي از مراجع تقليد در پي حملات وحشيانه رژيم صهيونيستي به مسجد الاقصي بيانيه اي صادر كرد.

متن بيانيه اين مرجع تقليد كه در اختيار خبرگزاري رسا قرار گرفته به شرح زير است:

بسم الله الرحمن الرحيم
طرح شيطانى اسرائيل براى تقسيم زمانى و مكانى مسجد الاقصى بين مسلمانان و يهوديان و به دنبال آن هجوم وحشيانه به نمازگزاران تبديل به فاجعه بي سابقه‌اى شده است.

اين در حالى است كه مسلمانان غيور فلسطين تصميم گرفته‌اند تا پاى جان بايستند و از اين جنايت جلوگيرى كنند. عده‌اى از آنها مجروح شده و عده‌اى به طرز وحشيانه‌اى دستگير شده‌اند.

وظيفه مسلمين دنيا اين است كه اين ننگ و ذلت را بر خود نپذيرند و اجازه ندهند صهيونيست‌ها مسجد الاقصى را كه قبله اول آنهاست اشغال كنند و مسلمانان فلسطين را نبايد تنها گذاشت.

گرچه بعضى از مراكز بين‌المللى و بعضى از دول اسلامى اين كار را محكوم كرده‌اند ولى اين كافى نيست.

همه مسلمين، علما و دانشمندان، سياستمداران و جوانان غيور هر كدام بايد به مسئوليت خود عمل كنند و با هر وسيله ممكن جوانان فلسطينى را يارى دهند و جلو اين فاجعه را بگيرند.

مسلمانان بايد دشمن واقعى خود را خوب بشناسند و هرگز دست به دست او ندهند و بدانند اين دشمن فقط دشمن ملت فلسطين و ايران اسلامى نيست. هر گاه توان پيدا كند همه كشورهاى اسلامى را اشغال مى‌كند و همه مقدسات آنها را بر باد مى‌دهد.

سكوت حاميان صهيونيست‌ها در برابر اين جنايت هولناك تعجب‌آور نيست. آنها اين رژيم جعلى را در قلب كشورهاى اسلامى به منظور تضعيف مسلمين و غارت منابع آنها به وجود آورده‌اند. و به يقين از جنايات او حمايت مى‌كنند.

از خدا مى‌خواهيم همه مسئولين در همه كشورهاى اسلامى بيدار شوند و به وظيفه خود در اين شرايط حساس عمل كنند.

والسلام على من التبع الهدي
1394/06/29




نظرات کاربران