فیلم محمد رسول الله(ص) در عراق اکران می‌شود فیلم محمد رسول الله(ص) در عراق اکران می‌شود فیلم محمد رسول الله(ص) در عراق اکران می‌شود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
فیلم محمد رسول الله(ص) در عراق اکران می‌شود فیلم محمد رسول الله(ص) در عراق اکران می‌شود فیلم محمد رسول الله(ص) در عراق اکران می‌شود فیلم محمد رسول الله(ص) در عراق اکران می‌شود فیلم محمد رسول الله(ص) در عراق اکران می‌شود

فیلم محمد رسول الله(ص) در عراق اکران می‌شود

مجید مجیدی کارگردان کشورمان برای اکران عمومی فیلم محمد رسول الله(ص) در عراق با قائم‌مقام وزارت فرهنگ این کشور در تهران قرارداد همکاری امضا کرد.

به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاع رساني حج، مجيد مجيدي كارگردان كشورمان براي اكران عمومي فيلم محمد رسول الله(ص) در عراق با قائم‌مقام وزارت فرهنگ اين كشور در تهران قرارداد همكاري امضا كرد.
بنا بر هماهنگي‌هاي رايزني فرهنگي ايران در بغداد با وزارت فرهنگ و گردشگري عراق، قرارداد‌ همكاري براي اكران عمومي فيلم محمد رسول‌الله(ص) به كارگرداني مجيد مجيدي در عراق منعقد شد.
به دليل اهميت اكران فيلم محمد رسول‌الله(ص) در عراق، جابر الجابري، قائم‌مقام وزارت فرهنگ اين كشور به منظور عقد اين قرارداد به تهران سفر و شخصاً اين قرارداد همكاري را امضا كرد تا به زودي در روزهاي آتي شاهد نمايش عمومي فيلم محمد رسول‌الله(ص) در عراق باشيم.
اين قرارداد همكاري گام ديگري در راستاي توسعه همكاري‌هاي فرهنگي و هنري بين دو كشور است و مي‌تواند در استحكام روابط هنري دو كشور بسيار موثر بوده و تعاملات فرهنگي و هنري مسئولان و هنرمندان ايراني و عراقي را در پي دارد.
بنابر اعلام اين خبر، به منظور پيشبرد و گسترش همكاري‌هاي فرهنگي و هنري بين دو كشور دوست و همسايه جمهوري اسلامي ايران و عراق، طي سال‌هاي اخير در زمينه‌هاي مختلف برنامه‌هاي مشتركي اجرا شده و برپايي نمايشگاه‌هاي مشترك، اكران فيلم‌هاي سينمايي ايران در عراق و همچنين مشاركت فيلم‌ها و سينماگران عراقي در جشنواره‌هاي سينمايي ايران از جمله مواردي است كه در حوزه هنر بين دو كشور اجرا شده است.




نظرات کاربران