تعرض صدها صهیونیست به مسجدالاقصی تعرض صدها صهیونیست به مسجدالاقصی تعرض صدها صهیونیست به مسجدالاقصی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تعرض صدها صهیونیست به مسجدالاقصی تعرض صدها صهیونیست به مسجدالاقصی تعرض صدها صهیونیست به مسجدالاقصی تعرض صدها صهیونیست به مسجدالاقصی تعرض صدها صهیونیست به مسجدالاقصی

تعرض صدها صهیونیست به مسجدالاقصی

نزدیک به ۳۵۰ شهرک نشین صهیونیست روز یکشنبه با یورش به مسجدالاقصی قبله اول مسلمین را مورد تعرض قرار دادند.

صدها شهرك نشين صهيونيست روز يكشنبه تحت حمايت نظاميان اشغالگر با يورش به مسجدالاقصي قبله اول مسلمانان را مورد هتك حرمت قرار دادند.
به گزارش خبرگزاري مهر به نقل از معا، ۳۴۶ شهرك نشين صهيونيست در نوبت صبح و بعد از ظهر از باب المغاربه به اين مكان مقدس يورش برده و در بخش هاي مختلف آن به صورت تحريك آميز پرسه زدند.
شهرك نشينان صهيونيست درصدد برپايي آيين هاي تلمودي برآمدند كه نمازگزاران فلسطيني و كاركنان اداره اوقاف قدس با سر دادن بانگ الله اكبر به مقابله با اين متجاوزان برخاستند.
در همين حين نظاميان اشغالگر به صورت گسترده در تمام ورودي هاي مسجدالاقصي مستقر شده و از نمازگزاران فلسطيني پيش از ورود به اين مسجد مدارك شناسايي اخذ مي كردند.
صدها شهرك نشين صهيونيست همچنين روز يكشنبه در اقدامي تحريك آميز به مناسبت اعياد يهودي در محوطه هاي مسجد الاقصي اقدام به رقص و پايكوبي كردند.
شهرك نشينان تندرو يهودي در محوطه هاي مسجد الاقصي اقدام به رقص و پايكوبي و آوازخواني كردند كه اين اقدام خشم نمازگزاران فلسطيني را در پي داشت.
لازم به ذكر است كه هفته گذشته نيز ۱۲۷۷ شهرك نشين صهيونيست مسجدالاقصي را مورد تعرض قرار دادند كه اين ميزان در هفته هاي گذشته بيشترين افزايش را داشت.


| شناسه مطلب: 64137




مسجدالاقصي



نظرات کاربران