موکب سپاه عاشورا میزبان زائران کشورهای جمهوری آذربایجان و ترکیه است موکب سپاه عاشورا میزبان زائران کشورهای جمهوری آذربایجان و ترکیه است موکب سپاه عاشورا میزبان زائران کشورهای جمهوری آذربایجان و ترکیه است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
موکب سپاه عاشورا میزبان زائران کشورهای جمهوری آذربایجان و ترکیه است موکب سپاه عاشورا میزبان زائران کشورهای جمهوری آذربایجان و ترکیه است موکب سپاه عاشورا میزبان زائران کشورهای جمهوری آذربایجان و ترکیه است موکب سپاه عاشورا میزبان زائران کشورهای جمهوری آذربایجان و ترکیه است موکب سپاه عاشورا میزبان زائران کشورهای جمهوری آذربایجان و ترکیه است

موکب سپاه عاشورا میزبان زائران کشورهای جمهوری آذربایجان و ترکیه است

ستاد مردمی ویژه ای برای استقبال از زائران غیرایرانی تشکیل شده است تا به زائران اربعین از کشورهای جمهوری آذربایجان و ترکیه خدمات رسانی کند.

الياس گل محمدزاده، معاون اجرايي سپاه عاشورا در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه اطلاع رساني حج در تبريز با اشاره به استقرار موكب اين سپاه در مرز مهران اظهار داشت: ستاد مردمي ويژه اي براي استقبال از زائران غيرايراني تشكيل شده است تا به زائران كشورهاي جمهوري آذربايجان و تركيه كه در مراسم اربعين حسيني شركت مي كنند خدمات رساني كند.
وي افزود: راه اندازي موكب مردمي در خروجي عوارضي نخست مرز مهران با هدف خدمات رساني به هيات هاي مذهبي با محوريت هيات رزمندگان اسلام و سپاه عاشورا و همكاري همه دستگاه ها به انجام رسيده است.
وي افزود: موكبي نيز در منطقه شلمچه عراق مستقر شده است كه در راستاي اسكان و تغذيه زائران اباعبدالله الحسين (ع) خدمت رساني مي كنند.
گل محمدزاده با اشاره به استقبال كم نظير مردم كشورهاي ديگر از مراسم اربعين حسيني، ادامه داد: پيش بيني مي شود حدود سه هزار زائر از كشورهاي تركيه و جمهوري آذربايجان ميهمان موكب هاي حسيني سپاه عاشورا باشند.
وي با تاكيد بر اينكه براي برگشت زائران نيز برنامه ريزي هاي لازم انجام شده است، گفت: در اين راستا امكانات ترابري فراهم شده تا به هنگام برگشت زائران از اجتماع بزرگ حسيني، ترافيك پرحجم ايجاد نشده و مردم دچار مشكل نشوند.
وي حضور گسترده مردم در راهپيمائي اربعين حسيني را نشانگر وحدت مسلمانان دانست و اظهار كرد: وحدت حاصل از اين گردهمايي همراه با درس آزادگي كه از امام حسين(ع) آموخته ايم، با تاثيرگذاري در جامعه اسلامي، دشمنان اسلام را نااميد خواهد كرد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران