برپایی موکب احمد‌بن موسی (ع) در کربلا برپایی موکب احمد‌بن موسی (ع) در کربلا برپایی موکب احمد‌بن موسی (ع) در کربلا بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
برپایی موکب احمد‌بن موسی (ع) در کربلا برپایی موکب احمد‌بن موسی (ع) در کربلا برپایی موکب احمد‌بن موسی (ع) در کربلا برپایی موکب احمد‌بن موسی (ع) در کربلا برپایی موکب احمد‌بن موسی (ع) در کربلا

برپایی موکب احمد‌بن موسی (ع) در کربلا

این روزها موکب حضرت احمدابن موسی (ع) خدمات متنوعی به زائران اربعین حسینی درکربلای معلی ارائه می دهد.

موكب احمد‌بن موسي(ع) به همت دوستداران اهل بيت‌(ع) در استان فارس براي خدمت به زائران امام حسين‌(ع) در فاصله اي نه چندان دور از حرمين مطهر در كربلا برپا شده است.
درموكب حضرت احمد‌بن موسي (ع) تعداد زيادي از دوستداران اهل بيت (ع) به‌صورت شبانه روزي به زائران اسكان يافته دراين موكب خدمت مي‌كنند.
موكب استان فارس از نظر وسعت و امكانات رفاهي يكي از مناسب ترين محل‌هاي اسكان زائران در ايام اربعين است و و در آن امكاناتي نظير آشپزخانه، نانوايي، خوابگاه، سرويس‌هاي بهداشتي و حمام پيش بيني شده و زائران اسكان يافته درآن از تمام خدمات به‌صورت رايگان بهره مند مي شوند.
موكب حضرت احمد‌بن موسي‌(ع) براي پذيرايي و اسكان حدودهفت هزار زائر امام حسين(ع) طراحي شده است و يك تيم پزشكي متشكل از دهها پزشك و پرستار و يك داروخانه در قالب درمانگاه ام‌البنين، درآن مستقر شده و خدمات بهداشتي و پزشكي به زائران ارائه مي دهد.




نظرات کاربران